در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ماهان محمودیان درباره نمایش پرومته/ طاعون: انتظار داشتم آگاهی پیش از تماشای نمایش از متون اساطیری یا طاعون کامو خ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:06:16
انتظار داشتم آگاهی پیش از تماشای نمایش از متون اساطیری یا طاعون کامو خیلی کمک کننده باشه ولی نمایشی که موسیقی محوره نه دیالوگ محور کار درک نمایش را سخت می کنه خصوصا موسیقی های مختلف با زبانهای مختلف.چیزی که علی رغم اینها اجرا رو باارزش می کنه انرژی فوق العاده و بازی های روان دکور زیباو کمرتبط طراحی لباس و بروشور نسبتا کامل هست.من کلیات نمایش رو متوجه نشدم ولی ذات این ویژگیها داد می زنه که خبرایی هست.
با درود فکر میکنم در این کار اشاره به طاعون کامو نشده بلکه اشاره به نمایشنامه حکومت نظامی کامو و حضور طاعون در ان متن بود و ۵۰ - ۶۰ درصد اوازها و دیالوگها دقیقا مطابق با متن پرومته در زنجیر بود .
۳۰ آذر ۱۳۹۷
فرزاد؛ فکر کنم با توجه به عدم اعتنا به لیریکس ازونایی باشی که اهنگ They Don't Care About Us مایکل جکسون رو سالها با جمله آن وان سی دت در وری کربارس زمزمه می کردی ...
۳۰ آذر ۱۳۹۷
:))) فقط آنا وانا ی اولش رو می گفتم بقیه ش همه تغییر می کرد :))))))
۳۰ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید