در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | گروه جارچی درباره نمایش هدیه جشن سالگرد: نظرات مخاطبین گرامی از اجرای قبلی نمایش "هدیه جشن سالگرد" که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:23:02
نظرات مخاطبین گرامی از اجرای قبلی نمایش "هدیه جشن سالگرد" که به مدت محدود در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شد.

پیج قبلی نمایش
https://www.tiwall.com/p/hadieyejashnesalgard

خانم نسیبه متاجی: باید یه بار دیگه برم و تماشا کنم تا بفهمم کجاهاش متن بود، کجاهاش بداهه، کجاهاش سوتی و کجاهاش آشفتگی ِ یه سایکو!
ایده فوق‌العاده بود ولی من اکثر زمان نمایش داشتم گیج می‌زدم که یا متن یه چیزیش میشه یا گیرنده های من!
ایده صحنه آخر نمایش و دست به دست شدن شام سالگرد معرکه بود.

جناب arash tehrani: فوق العاده بود خسته نباشید به گروه مخصوصا جناب آقای ... دیدن ادامه ›› کوشکی عزیز اجراشون عالی بود.

جناب hirbods: بازی درخشان مهدی کوشکی و متنی تاثیرگذار درکنارهم بسیار تماشایی بود.

جناب فریبرز محسنی: "هدیه جشن سالگرد" مونولوگی (دونفره!) دلربا است در کنکاش نابسامانی‌های رفتاری و اجتماعی که همه چیز دارد؛ خنده، درگیری، خشم و ... . از آنجا که بر پایه نمایشنامه آقای افشین هاشمی نازنین نوشته شده، بیشتر کار خنده‌دار است و آنچه که به داستان اصلی افزوده شده، به خوبی با آن آمیخته شده و در هماهنگی با استخوان‌بندی کار است. بازی آقای کوشکی استادانه است (پاسخ‌های بی‌درنگشان به واکنش‌های تماشاگران خیلی خوب بود) و خانم نظری در نقش مکمل، با چیره‌دستی در ساختن دوگانه‌ها (ی سفید و سیاه) با آقای کوشکی، به پررنگ شدن واکنش‌های عاطفی کمک می‌کنند. دکور، نور و موسیقی خوبند گرچه هیچ چیز در این اجرا آقای کوشکی را خرسند نمی‌کند (خودتان می‌بینید!). نمایش یک صحنه میخکوب‌کننده و پایانی خوشمزه دارد!
و یک نکته پایانی؛ اگر دیدید دوستان پرچم فمنیستی بالا بردند وگفتند نمابش در دشمنی با زنه، نگران نشوید. با آسودگی به تماشای نمایش بنشینید و خوش بگذرانید.

جناب محسن جوانی: هیچ‌وقت 100 درصدت رو نذار .... دیدی میری ورزش می‌کنی سنگین بعد دو روز باید بخوابی؟ .... 100 درصدت رو نزار .... حالا بریم تئاتر کوشکی ببینیم چیکار کرده [با لحن گارددار] ... نه بیا بشین تئاتر ببین .... چیه هی ....