در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | taghaodi درباره نمایش ملاقات: نمیدانم من خیلی سخت گیر شده ام یا توقعم از آقای پیروزفر بواسطه سنگها د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:42:53
taghaodi (taghaodi)
درباره نمایش ملاقات i
نمیدانم من خیلی سخت گیر شده ام یا توقعم از آقای پیروزفر بواسطه سنگها در جیب هایش و ماتریوشکا بالا رفته. زمان نمایش یک مقدار طولانی بود، بازیها در بخشهایی بسیار خوب و در بخشهایی چنگی به دل نمی‌زند. آقای بهبودی در کارهای قبلی بازی بمراتب قوی تری را ارائه داده بودند. باز هم طراحی لباس آقایان از خانمها بهتر بود. جذابیت متن از نمایش قابل درک بود ولی با توجه به تعریف‌هایی که از مخاطبان شنیده بودم انتظارم خیلی بیشتر بود.نکات مثبت بازی نقش معلم و شهردار بود. نور صحنه و اکت بازیگران هنگام عبور قطار هم خوب بود.
میتوانست صحنه هایی حرکات موزن داشته باشد مثلا در جنگل ، خاطرات کلر و آلفرد با موسیقی و حرکات موزن همراه باشد ( مثلا جوانی کلر و الفرد )که به جذابیت تئاتر می افزاید یا اجرای موسیقی توسط گروه کر میتوانست با حرکات موزون دختران همراه باشد بقول شما متن قوی تر از نمایش بود و دیالوگ خیلی زیاد بود و در جاهایی جنبه شعاری داشت
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید