در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | 4faslesal درباره فیلم متری شیش و نیم: سلام دلیل این همه تعریف و تمجید الکی واقعا چیه ؟! واقعا جای سوال دار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:36:39
سلام
دلیل این همه تعریف و تمجید الکی واقعا چیه ؟! واقعا جای سوال داره ؟!
بازیهای تکراری و یکنواخت پیمان معادی و نوید محمدزاده حتی نوع عصبانیتاشون یکیه با کارهای قبلی هیچ تفاوت خاصی نداره حتی در مورد پریناز ایزدیار و غیر از چند صحنه کل کار کلیشه ای بود و اینکه کسی که شیشه فروشه و این همه جنایت وحشتناک کرده به طریقی باید برایش دل سوزاند و کلا پلیس رو هم از اول تا آخر مسخره و نا توان جلوه داده ...
جدا جای تعجب داره این همه تعریف و تمجید سطحی از یک همچین کاری واقعا اکثر تعریفهایی که میشه بیشتر به فیلم سرخپوست می خوره تا این فیلم ...
با تشکر از حوصله ی دوستان
حمیدرضا مرادی، الهه الف، سپیده و fariba akbari این را خواندند
4faslesal، مجتبی، فرشید، گالنا و شیرین این را دوست دارند
بهتر نیست فقط و فقط نظر خودتان را بدهید .هر کسی در بیان نظر خود ازاد هست و نیازی نیست که دلایلش را برای شما اعلام نماید.این روزها مخالفت با نظر اکثریت مد شده و اشکالی هم ندارد.من به نوبه خود سعی میکنم هر کاری را که شما ضعیف قلمداد میکنید مثل نمایش سیزیف حتما و حتما ببینیم.راستی روال دوست داشتن نظر خودتان را ادامه دهید خیلی کار جالبی هست.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
در آینه کمی خود را برانداز کنید و کمی از فاجعه فاصله گرفتن را بد نپندارید ...!!!
خداروشکر که می تونم به همین راحتی هوش هیجانی شما را کنترل کنم خیلی خوبه
۲۷ خرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید