در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احسان کاشفی درباره نمایش خانواده دوست داشتنی من: جمعه برای سومین بار این نمایش رو دیدم و باز هم خندیدم از ته دل برای با
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:44:08
جمعه برای سومین بار این نمایش رو دیدم و باز هم خندیدم از ته دل برای بار سوم به جرات میگم کاری با این حجم از وقایع کمدی ندیدم... اون هم بدور از شوخیهای چیپ مرسوم. کنار من یه آقایی بود که یه جاهایی از زور خنده خودشو میزد..... و باید بگم ا ذیت نمی‌شدم از این رفتارش بر خلاف همیشه که حتی نور موبایل دوستان دل نکن از گوشی هم اذیتم میکرد. این کار رو ببینید دوستان. حتما توصیه میکنم ببینیدش اما نه صرفا برای خنده برای دیدن یه کمدی درست و حسابی و حتی مرجع تو این روزهای قحطی کمدی خوب. این نمایش رو ببینید برای بازیگرانی که خواهید دید چه زحمتی میکشند برای اجرای یک خانواده واقعا دوست داشتنی. این نمایش رو ببینید دوستان برای احترام به گروهی که به تماشاگر بی نهایت احترام گذاشته. ممنونم از همه عوامل این نمایش عالی.
خریدار
محمد رفیعی (mohammadrafiee)
سلام و عرض ادب جناب کاشفی عزیز. خیلی لطف کردین و مارو قابل دونستید که بار سوم هم به تماشای ما بیایید و دوباره کامنت بزارید. من و گروهم همه تلاشمون رو میکنیم برای اینکه نمایشی خلق کنیم در خور مردمی رنجیده ، مهربان و دوست داشتنی و واقعا هیچ چیزی مثل کامنتهای شما و عزیزان دیگه تیوالیمون نمیتونه خستگی رو از تنمون بیرون کنه. باز هم یک دنیا سپاس بابت تماشای ما و کامنت دوباره تون.
۰۷ خرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید