در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پریس.گلشن درباره فیلم شبی که ماه کامل شد: تاثیرش صد چندان میشه وقتی مدام به این فکر میکنی که این ماجرا واقعیه.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:05:58
تاثیرش صد چندان میشه وقتی مدام به این فکر میکنی که این ماجرا واقعیه.
یک درام عاشقانه که لحظاتی پرالتهاب و نفسگیر برامون میسازه. روند انحطاط ... دیدن ادامه ›› شخصیت یک انسان: عشق، تردید، لغزش و سقوط.
بازی‌های درخشان از گروه بازیگران : #الناز_شاکردوست با نقشی ماندگار مسیر کارنامه‌ی بازیگری‌ش رو عوض کرده و بهترینِ خودشه.
#هوتن_شکیبا با پیشینه‌ی پربار تئاتری از پس نقش سخت و پرچالش عبدالحمید به بهترین نحو برمیاد و میدرخشه .
#فرشته_صدرعرفایی که تمام و کمال تو نقش غمناز حل شده و اثری از خودش باقی نمونده و شاهکاره.
و #آرمین_رحیمیان که فوق‌العاده‌ و فراموش نشدنیه، نقشی عجیب و ترسناک که به شکلی کاملا باورپذیر و تامل‌برانگیز به تصویر کشیده شده و در یک حضور نسبتا کوتاه برای همیشه در ذهنمون ثبت میشه.
و البته #شبنم_مقدمی ، #پدرام_شریفی و #امین_میری هم نقشهاشون رو بی نقص ایفا کردن.
#نرگس_آبیار با ریسک بزرگی که در انتخاب موضوع فیلمش کرده نشون میده فیلمهای #نفس و #شیار۱۴۳ اتفاق نبودن و حاصل درایت و هوش این کارگردان بودن. فیلم شبی که ماه کامل شد از دروازه‌ی عشق و احساس وارد میشه و مارو با خودش به قلب ماجراهای تروریستی و امنیتی میبره بدونِ اینکه در به تصویر کشیدن صحنه‌های جنگی و پرالتهاب فیلم کم بیاره. موسیقی بجای خود به درستی کار میکنه با حال و هوای پاکستانی و ریتمی هماهنگ با لحظات مختلف فیلم. چهره پردازی نقش مهمی در باورپذیرشدنِ شخصیتها داره.
*نیمه‌ی اول فیلم میتونست تو اکران عمومی کوتاهتر هم بشه. و درکل حذف کردن بعضی صحنه ها و رسوندن فیلم به زمان استاندارد اکران به تدوین فیلم یکم ضربه زده.
فیلم شبی که ماه کامل شد و باید روی پرده‌ی سینما دید.
https://www.instagram.com/theatretaster