در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید شیشه گر درباره نمایش دریم لند: یک نمایش فوق العاده خوب با بازی های درک شده که از سه نقطه نظر یعنی ارت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:29:33
یک نمایش فوق العاده خوب با بازی های درک شده که از سه نقطه نظر یعنی ارتباط بازیگر با خود ، با دیگر بازیگران و با تماشاگران کامل بود .
بازی ها تمیز و مارو یاد فیلم های صامت قدیمی مینداخت . کشش ماجرا به قدری بود که زمان روانی بر تماشاگر بسیار با ریتمی خوش و دلنوازی می گذرد و هیچ گونه خستگی را بر تن شما باقی نمی گذارد. (البته به غیر از صندلی های سالن مولوی که هیچ فکری بر آن نمی شود و برخورد های ناشایست برخی پرسنل تئاتر مولوی ) اما نقد منفی ام تنها در خصوص زدن رگ دست کارگردان است که امیدوارم در این زمینه اشتباه کنم .
ممنون که دیدین و ممنون از نظرتون. فقط منظورتون رو از رگ دست کارگردان متوجه نشدم!
۲۲ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من این کار اونقدر کشش داشت که نیازی به خودکشی کارگردان نباشه ، بازی بازیگران بسیار دقیق ، منعطف ، منظم و خلاقانه بود گویی ما در رویای شما سهیم بودیم و این همان جمله ایاست که سارتر نیز بدان معتقد بود ، در نمایش رویایی را بسازیم که تماشاگر در واقعیت نمیتواند آن را تجربه کند . ابتدای کار فوق العاده خوب بسته شده بود . ولی پایان کار متاسفانه از دید من خودکشی کارگردان بود به نظر من (تاکید میکنم من ) این نمایش حتی اگر نیم ساعت دیگر بدون صحنه های آخر ادامه داشت بازهم کشش خود را از دست نمیداد . اما نور دادن های بی گاه مخاطب بعدی برای پلیس و ... (غیر از چارلی ) ارتباط مخاطب را با اثر قطع میکرد و صحنه های رقص زیاد از حد اما هماهنگ با وجود هارمونی و زیبایی بصری ایجاد شده به نظر من تصمیم اشتباهی بود و شاید تنها و تنها یک مورد برای نشان دادن رقص در رویای چارلی کافی می بود . اما این پایان به منزله زدن رگ دست کارگردان برای من ... دیدن ادامه ›› بود .

باز هم خسته نباشید می گم به این تیم بازیگری و کارگردانی فوق العاده که نشان از یک اثر شسته و تر نمیز میده جایی برای احقاق رویایی به نام تئاتر .
۲۳ مرداد ۱۳۹۸
متشکریم ✨
۲۳ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید