در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ف شاملو درباره نمایش خاموشی دریا: من روز اول اجرا رو دیدم متن بد نبود .جذابیت کم بود خیلی ساکن و ساکت ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:40:32
من روز اول اجرا رو دیدم متن بد نبود .جذابیت کم بود خیلی ساکن و ساکت بود .شهرام حقیقت دوست خوب بود اما ازش بیشتر توقع می رفت یعنی بیشتر از این قابلیت داشت اما باز هم نسبت به بازیگر های دیگه خیلی بهتر بود .در نمایش زمانی که شهرام حقیقت دوست اوج می گیره خیلی خوب بازی می کنه و مونولوگ ها رو خیلی خوب می گه.از آقای دهقان و گوران هم با توجه به کار های قبلشون بیشتر توقع می رفت.
صحنه معمولی بود .موسیقی خوب بود.یه کم جو سنگین بود و خسته شدم اما آخر نمایش خیلی بهتر شد .
" مفهوم" نمایش خیلی خوب بود.
در کل از نظر من نمایش خوب بود و در حد یک نمایش معمولی و نه خیلی خاص می شه بهش نگاه کرد.
به تمام عوامل نمایش خسته نباشید می گم . به امید کار های موفق" تر" از این گروه خوب نمایشی.


فقط یه چیزی به مدیران محترم تئاتر شهر خواستم بگم که اگر نوشته ی من رو خوندن یا از تیم محترم فنی سایت می خوام که لطف کنن و اگر ممکن بود ... دیدن ادامه ›› این انتقاد و پیشنهاد من رو به ایشون برسونن ممنون می شم :
صندلی های سالن سایه خیلی داغونه اگر از سرو صدای جیر جیرش بگذریم اصلا فرم صندلی ها با صحنه هماهنگ نیست ! صندلی ها یک سمته و صحنه هم یه سمت دیگه ! یعنی زاویه شون با هم فرق داره !باز صد رحمت به سالن 4سو !!!!! :) من از وسط های نمایش ستون فقراتم درد گرفته بود و نمی تونستم با آرامش به نمایش توجه کنم ! حتما خیلی ها هم این اتفاق براشون افتاده شاید هم نه !نمی دونم ولی این مشکلی بود که برای من پیش اومد گفتم شاید بد نباشه مطرح کنم.گفتم حالا که نمیشه تئاتر شهر رو باز سازی کرد شاید بشه صندلی سالن سایه رو عوض کرد البته میدونم که بودجه برای تئاتر خیلی کمه و این مسائل در حاشیه س اما...(فکر کنم خودم جواب خودم رو دادم !:))به هر حال ممنونم از همه .
سپاس
نقدتون رو دوست دارم..
۲۴ مهر ۱۳۹۰
سلام شیرین خانم شاملو زاده ی عزیز (فامیل دووور !:))
من هستم همین دور و برام نوشته هاتون رو می خونم و لذت می برم از این همه ذوق و استعداد و سواد شما دوستان دیواری خودم .اما متاسفانه کم فرصت می کنم نظر بدم!یا یادگاری بنویسم ممنون که به فکرمی
همیشه شادو پیروزو موفق باشی دوست من :)
۲۴ مهر ۱۳۹۰
آره همینش جالبه!! :)
۰۲ آبان ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید