در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سمانه زارعی درباره نمایش آواز قو: از نماینده گروه اجرایی واقعا یه خواهشی دارم و اونم اینه که بلیط به صور
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:21:42
از نماینده گروه اجرایی واقعا یه خواهشی دارم و اونم اینه که بلیط به صورت مازاد بر صندلی های سالن به صورت تشکچه و صندلی روی پله و ... نفروشن.
این کار هم کلاس کاری خودتون رو میاره پایین هم این که واقعاً توهین به شعور مخاطبی هست که میاد سالن و باید معضلات نفراتی که اضافه هستن رو تحمل کنه.
وقتی یه سالن گنجایشش مثلاً 200 نفر در نظر گرفته شده، جا دادن حتی ده نفر اضافه هم ظلم کردن در حق بقیه ست.
لطفاً بذارین این تاتر یه خاطره خوب باشه برای همه.
سمانه جان من خودم با خارج از ظرفیت مخالفم ( البته دروغ چرا،گاهی نمایشهای پر طرفدار رو قبلا میگرفتم،اما خیلی وقته نمیگیرم) اما تنها خارج از ظرفیتی که استقبال میکنم همین ناظرزاده هست،چون هم سالن بزرگه و خارج از ظرفیت ها،توو دست و.پا نیستن و مسیر ورود خروج رو هم نمیبندن، هم سالن توو هر ردیف یه صندلی میذاره و نه بیشتر،هم اینکه صندلی داره نه تشکچه، از همه مهمتر وقتی میشینم راحت دست و پامو ولو میکنم بی اینکه مزاحم کسی بشم و باز مهمتر اینکه صحبت های بقیه و نور گوشیشون آزارم نمیده:))))
خلاصه در کمال شرمندگی آرزو میکنم ناظرزاده خارج از ظرفیت بفروشه :)))))
۱۲ شهریور ۱۳۹۸
نیلوفر جان بلیط خارج از ظرفیت هم برای امروز همون قیمت 35 هزار تومن هست.
فکر کنم تاتر ملاقات رو روزهای آخر اضافه بر ظرفیت فروختن. چون اون سانسی که من رفتم اضافه بر ظرفیت نداشت. :)) که فکر کنم شانس ما بود البته :))
این که این تالار 11 ردیف داره و اگه تو هر ردیف فقط یک صندلی گذاشته بشه که باید 11 تا اضافه بر ظرفیت داشته باشه و حتی اگه دو تا صندلی هم بذارن باز میشه 22 تا ولی با توجه به تعداد 28 تا صندلی که اضافه بر ظرفیت هست چه جوری چیده میشه رو نمی دونم. از نماینده گروه اجرایی هم متشکرم که مجدانه نظرات رو می خونند و پیگیری می کنند. همین پیگیری حتی اگه به مرحله اجرا هم نرسه باعث دلگرمیه.
۱۳ شهریور ۱۳۹۸
جناب آقای کیانی در ابتدا باید بگم که مدت زمان نمایش ما ۷۰ تا ۷۵ دقیقه هست نه پنحاه دقیقه.در سایت محترم تیوال هم ذکر شده است.دوم آن که من نگفتم که ما تصمیم داریم در روز دو بار نمایش را اجرا کنیم.بنده در پاسخ به سرکار خانم زارعی که پیشنهاد کرده بودند به جای فروش بلیت خارج از ظرفیت تعداد روزهای اجرا را اضافه کنیم اشاره مشکلات و محدویت های زمانی کردم و از نمایش های دیگر مثال زدم که چون محدودیت زمانی دارند گاهی در روز دو اجرا می روند.و اصلن در مورد اجرای نمایش آواز قو صحبت نکردم.چرا که دو اجرایی شدن در روزهای پایانی نمایش ها اتفاق میفتد و از طرفی مطمئنن با صلاحدید گروه نمایش مخصوصن استاد پورصمیمی و خانم سیف چنین تصمیمی گرفته خواهد شد.از طرفی من به عنوان عضو گروه نمایش و فردی که بیش از چهار ماه در تمرینات چندساعته و هر روزه ی این نمایش حضور داشتم انرژی سعید پورصمیمی را جند برابر انرژی خود و بقیه ی اعضای گروه می بینم اما خب،نظرها متفاوت است.برداشت ها از یک اثر نمایشی از متن تا اجرا متفادت است و همه قابل احترام.به هر حال ممنونم که نگران حال استاد هستید.خدا نگهدار
۱۳ شهریور ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید