در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سیاوش رفیعی درباره نمایش هر آنچه که دوست داری از دست خواهی داد: متن جذاب بود با اینکه یکی از تماشاچیا اوائل نمایش شروع کرد به داد و ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:46:14
متن جذاب بود
با اینکه یکی از تماشاچیا اوائل نمایش شروع کرد به داد و بیداد کردن سر یکی از عکاسا ولی ذره ای از تمرکز و حس بازیگرها کم نشد.
درود بر بازیگران و کارگردان نمایش.
امیدوارم آن تماشاچی نامحترمی که امشب در سالن دیدم را هرگز دیگر در هیچ سالن تئاتری نبینم.
ضمنا دکور هم خیلی خوب بود.
تماشاچی نامحترم؟؟
توصیه ام اینه اگر گرفتن حق به عنوان یک تماشاگر رو در مقابل صدا و نور ازار دهنده دوربین یک امر نامحترمانه میبینید حضورتون رو از سالن های نماایش به سالن کنسرت ببرید تا ارامش بیشتری نصیبتون بشه. چون اگر تماشاگر تاتر باشی و بخوای تمرکز داشته باشی، عامل اصلی بهم خوردن این تمرکز صدای عکاس و نور دوربینشه.
علت اینکه اعتراض اون تماشاگر برای شما عجیب بوده کم کاری ماست که همیشه و تو هر سالنی سکوت کردیم ، اعتراض نکردیم . اگر چند بار فقط این صداهای (نامحترم) از سمت ما بلند میشد قضیه فرق میکرد.
۰۴ مهر ۱۳۹۸
من برای دوست دیگری نوشتم کاش منم جرات فریاد زدن داشتم سر عکاسی تو تئاتر فرشته ی تاریخ که لاین چپ رو نیم ساعت دیوانه کرد و هرچی نگاهش کردیم به روی خودش نیاورد.یه روزی یه جایی باید عوامل بفهمن که میتونه کاسه ی صبر یه تماشاگر لبریز شه
۰۴ مهر ۱۳۹۸
اگه تذکر من موجب آزار شما شده متاسف هستم و عذرخواهی میکنم

اما کامنت تون رو دوست دارم اصلاح کنم که داد و بیداد نبود و تذکر بود

و اینکه من هم سالن های نمایش و گروه های فهیمی رو آرزو میکنم که رفتار غلطشون به حق خواهی بقیه منجر نشه و دلخوری بوجود نیاره.
۰۴ مهر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید