در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شبهای روشن درباره نمایش خاندان چن چی: پس از دیدن اجرا، دوباره نظرات کاربران رو خوندم و کامنتها برام غیرطبیعی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:18:45
پس از دیدن اجرا، دوباره نظرات کاربران رو خوندم و کامنتها برام غیرطبیعی، اغراق آمیز و تعارف از دوستان عوامل تئاتر بنظر اومد. و اون داستان پردازی جالبی که یکی از دوستان نوشتند که بزای دیدن تئاتری دیگر به سالن رفته بودند و بطرز ناگهانی با تئاتر خاندان چن چی روبرو شدید و این تئاتر رو هم به تماشا نشستند... بنظر داستان غیرواقعی می اومد.""""""" نکته ی بسیار جالبی که دیدم این هست که دقیقا همان ۴ روز پیش که این کامنت رو نوشتند، برای اولین بار عضو تیوال شدند...حرفی باقی نمی مونه. با تشکر از تیوال عزیز که تاریخ عضویت شناسه ها (که قبلا در پروفایل نمایش داده نمیشد) نشون داده میشه.""""" متاسفانه من به شخصه با توجه به کامنتهای تعریفی اغراق آمیزی که در نظرات کاربران نوشته شده بود و همچنین تخفیفی که تیوال پلاس برای این نمایش قرار داده بود، به دیدن این نمایش رفتم. و با کمال تاسف خیلی خیلی سرخورده شدم. از زمان و هزینه ای که برای رفتن به سالن و همچنین دیدن نمایش از دست دادم.
امروز با دقت مجدد به نظرات متوجه شدم این کامنتها یا آیدی هایی هستند که همون روزی که کامنت گذاشتند ساخته شدند، یا چند ماه قبلتر ولی به هیچ نمایشی حتی امتیاز هم نداده بودند تا اینکه درباره این نمایش وقت گذاشتند و نقدهای بلندبالای تحسین و تعریف و نمجید اغراق شده نوشته اند!!!!!
محبت و مهربانی و حمایت از دوستانتان که دست اندرکار این نمایش هستند بسیار قابل احترام و قابل تحسینه ولی آیا بهتر نیست برای وقت و هزینه ی سایر تماشاگران هم ارزش قائل بشیم؟ که با خوندن این کامنتها تصمیم میگیرند.به خرید بلیط و تماشای این نمایش .
دیشب شاهد بودم عده زیادی از تماشاچیان از دوستان و اقوام عوامل این تئاتر بودند و بنابراین برایم کاملا آشکاره که این کامنتهای تعریف و تمجید اغراقی به چه صورت اینجا نوشته شده...
سپهر، لیلا مظاهری، مینا، فصیح و roodgar این را خواندند
میترا، Farid Hoseini و نیلوفر ارسلانی این را دوست دارند
اینکه پس از اتمام ساعت کاری و خستگی، در ساعت پرترافیک خودم رو به سالن این تئاتر رسوندم و تمام بعدازظهر تا ساعت ۱۰ شب که به منزل رسیدم،زمانم رو از دست دادم.همچنین هزینه رفت و آمد و هزینه بلیط و ... و پس از اون سرخورده به منزل برگشتم. بخاطر بی دقتی در انتخاب نمایش و صرفا بخاطر تخفیف تیوال پلاس و صد البته کامنتهای تحسین و تمجید اغراقی و غیرواقعی که اینجا خونده بودم، واقعا برام جای تاسفه
۰۴ مهر ۱۳۹۸
مسئله ی اکانت های یک روزه ای که میان اینجا از دوست و اقوامشون به صورت برنامه ریزی شده تعریف میکنن و به به و چه چه راه میندازن، مدت زیادیه که به طرز تابلویی وجود داره تو گروه های آماتور. برای کسی که اهلش هست تشخیص نظر واقعی از غیرواقعی خیلی راحته. اما مثل اینکه دوستان خیلی متوجهش نیستن. چند روز پیش دیدم ویکی پدیای فارسی خاندان چن چی هم ویرایش شده و از این نمایش و گروه به طور کامل به عنوان اجراکننده ی آرتو در ایران و طلایه دار نام برده شده :)))
۱۷ مهر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید