در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فرشید حاجیان درباره نمایش تا باران چند پاییز مانده: من به این نمایش نمره دو رو دادم و فقط به دلیل بازی خوب دو تا از بازیگر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:53:47
من به این نمایش نمره دو رو دادم و فقط به دلیل بازی خوب دو تا از بازیگرها که متاسفانه این نکته مثبت در سیل نکات منفی این نمایش غرق شده. متن بسیار ... دیدن ادامه ›› ضعیف با دیالوگ های پیش پا افتاده و استفاده از طنزهای کلامی از رده خارج شده. چیزی به عنوان کارگردانی که ندیدم بخوام راجع بهش نظر بدم. صحنه های احساسی ضعیف که کاملا منو یاد سریال های درجه دو دهه هفتاد تلویزیون مینداخت. و در آخر اون مثلا پیچش آخر ماجرا که بازیگر زن پشت مبل لباسش رو عوض میکنه میشه پرستار که به شخصه برای من خنده دار بود تا شوکه کننده.
چیزی که در کل میخوام بگم دم دستی و سطحی بیان کردن مضامین نمایش بزرگترین ایراد این کار بود. تازه اگه قرار بود موضوع مهمی هم بیان بشه با ورود اون کاراکتر به اصطلاح اوا خواهر و طنزهای تئاتر آزادی کلا از بین رفت.
ولی با تمام این نکات منفی نباید از حق بگذریم که کارگردان خوشتیپی داره نمایش، فقط دیگه اسم دوست و همکار و پارتنر چند ساله خودت رو لازم نیست از روی نوشته بخونی.