در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سوسن نوری درباره نمایش دریاچه قو: خب... من دیشب یک نمایش متفاوت رو دیدم! در دو سه هفته اخیر انتقادهای زی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:06:16
خب... من دیشب یک نمایش متفاوت رو دیدم! در دو سه هفته اخیر انتقادهای زیادی رو درباره این نمایش خوندم که باعث می‌شد این سوال برای من پیش بیاد که پس چرا این نمایش اون‌همه جایزه برده! در نهایت ریسک نکردم و نرفتم تا اینکه یکی از دوستانم به‌صورت اتفاقی به تماشای این تئاتر رفت و وقتی به‌عنوان یک بازیگر کار رو تایید کرد من هم با دو نفر از دوستانم راهی و با سالنی پر از تماشاگران روبرو شدم! قبول که اجرای همه بازیگران عالی نبود یا برخی قسمت‌ها بهتر بود توسط بازیگران بیان بشن نه اینکه صدای ضبط شده پخش بشه، اما سبک اجرا بسیار متفاوت بود و من رو یاد تئاترهای خارجی انداخت! ضمن اینکه از یاد نبریم اجرای چنین نمایشی با محدودیت‌هایی که همه می‌دونیم، کار سختی هست.
به‌نظر من بازی خانم‌ها ستایش رجایی‌نیا و مارال فرجاد خیلی خوب بود و خانم بازیگر نقش اودیل هم که عالی بود! پادشاه می‌تونست بازیگری با قدی بلندتر و کفش‌هایی مناسب‌ پادشاه، روی سن حاضر بشه!
در مجموع آقای صابری، فخر تئاتر مشهد، ممنون که کاری متفاوت رو برای علاقه‌مندان به تئاتر آماده کردید! تبریک و خسته‌نباشید به همه عوامل اجرایی این نمایش...
حتما با گذشت زمان اجرا بهتر شده. یا به قول دوستان جا افتاده. خوشحالم
۲۵ آذر ۱۳۹۸
آیا شبکه یا کانالی هست که بشه به نمایش های خوب دسترسی پیدا کرد؟ چون نمایش های زیادی اجرا میشه اما اینکه کسایی باشن که هم سواد داشته باشن و بتونن نظر بدن خیلی کمک کننده ست برای انتخاب تئاتر خوب!
۲۷ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید