در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شبنم جوان درباره گردش راه آهن |ریل‌رو|: کسی که میاد چنین توری رو ثبت نام میکنه، هدفش لذت بردن از طبیعت و مسی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:06:06

کسی که میاد چنین توری رو ثبت نام میکنه، هدفش لذت بردن از طبیعت و مسیر زیبای راه آهنه. اگر قراره راجع به اینکه رضا شاه بد بوده حرف بزنید، یا اگر قراره نیم ساعت یک آقای روحانی بیاد توی قطار سخنرانی مذهبی-سیاسی بکنه، باید از قبل توی جزئیات تور بنویسید. نمیتونید به اسم گردشگری مردم رو ببرید توی قطار و بعد هر چی دلتون خواست بهشون تحویل بدید. حیف از اون طبیعت زیبا و اون همه ایدهٔ قشنگ که با حرفای سیاسی شما به کام ما تلخ شد.
سرکار خانم جوان سلام
سپاسگزار هستم که ریلرو را از نظر خود آگاه فرمودید. مواردی را در این خصوص به اطلاع میرسانم و امیدوارم که روشنگر باشد:
پیش از هر چیز باید یادآور شوم که صرف نظر از علت، هر موضوعی که موجبات ناراحتی مسافرانمان را فراهم آورد برایمان ناراحت کننده بوده و از این بابت متاسف هستیم.
هدف ریلرو از برگزاری این برنامه ارائه تصویری صحیح و دقیق از موقعیت تاریخی منجر به ساخت راه آهن سراسری است و نهایت تلاش خود را داشته ایم تا با تکیه بر اسناد معتبر و بازنگری و ارزیابی دائم محتوای ارائه شده، پاسخگوی نیاز مخاطبان به دانستن از این مقطع تاریخی مهم کشورمان ... دیدن ادامه ›› در خصوص راه آهن باشیم. با تکیه به همین پشتوانه و علیرغم بعضی تذکرات احتمالا تصدیق میفرمایید که بدون لکنت در این خصوص صحبت میکنیم.
موضوع برنامه ما راه آهن سراسری است ولی با توجه به گره خوردن هر پروژه ملی با حاکمیت وقت، خواه ناخواه بحث به آن سمت متمایل خواهد شد. همانطور که عرض شد در حوزه بحث، خودمان را مقید به ارائه دقیق و صحیح اطلاعات میدانیم و بدون جانبداری به نکات مثبت و منفی میپردازیم. از اینرو به نظرم کم لطفی است که توضیحات مستند مرتبط با بحث را به بدگویی یا ثنا گفتن از یک شخص تنزل دهید.
در مورد خاص تور پنجشنبه گذشته به شما حق میدهم که گله مند باشید چرا که سخنانی خارج از موضوع و توسط یکی از مسافران و بدون برنامه قبلی ایراد گردید اما متقابلا تقاضا دارم که با توجه به جمیع جهات، محذور ما را هم در این خصوص درک بفرمایید.
امیدوار به دیدار شما در برنامه های دیگر ریلرو هستیم.
۳۰ آذر ۱۳۹۸
چه قدر خوب که گفتید این موضوع رو ⚘
واقعا اگه میرفتم و مواجه میشدم با چنین بحثی نمیتونستم سکوت کنم ابدا و احتمالا سفرم ختم میشد به اوین :)
۰۶ خرداد ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید