در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | بهروز درباره نمایش سرگذشت باور نکردنی دن کیشوت، ملانصرالدین، هد هد و دیگران در سرزمین عجایب: نمایش، کلاژی است از روایتهای شخصیت های اغلب شناخته شده ای نظیر دن کیشو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:53:45
نمایش، کلاژی است از روایتهای شخصیت های اغلب شناخته شده ای نظیر دن کیشوت, پینوکیو؛ ملانصرالدین، سیندرلا و ...
هیچ منطق داستانی در متن مطابق با تعاریف متداول و کلاسیک نمایشنامه نویسی یا به نوعی ارسطویی دیده نمی شود. ما با اجرایی روبرو هستیم که گویی بی هیچ ابایی خواب های آشفته و درهم و طنزآلود صاحب اثر را برای ما تداعی می کند. شاید شبیه اجرایی از نمایشهای جنبش دادئیستی باشد، و یا یکی از تابلوهای سالوادور دالی و یا جهان سینمایی لوییز بونوئل.....به هرحال؛ آرمان طیران نام شناخته شده ای در تئاتر حال حاضر ما هست با سوابق تحصیلی با کیفیت و همچنین بیش از یک دهه هست که نمایشنامه های او این سو و آن سو به روی صحنه می رود. شخصا, بسیار علاقه مند هستم تا در گفت و گویی با طیران جهان ذهنی اش را در باره دلایل نوشتن همچین متنی و همچنین فرم اجراییش بیشتر بدانم.

بهروز سروعلیشاهی