در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | دریا مهاجرانی: سلام دوستای عزیز تیوالی من . درسته تقریبا" همه تون رو بصورت مجازی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:55:44
سلام دوستای عزیز تیوالی من . درسته تقریبا" همه تون رو بصورت مجازی می شناسم ولی چندین سالی هست که اینجا پنجره ای بود برای اینکه با شوق و ذوق نظراتتون رو درمورد کارها میخوندم و انتخاب میکردم که چی ببینم، و بعد از اینکه کار رو دیدم براش نوشته ای به یادگار و برای استفاده ی دوستان دیگه مینوشتم . چقدر نقشه کشیده بودم که اسفند ماه رو با چند تا کار قشنگ به پایان ببرم و بهار رو با دیدن کارهای خوب و مورد علاقه م شروع کنم، اما اپیدمی کرونا ویروس معادلاتم رو بهم زد و این شد که می بینیم .
امروز عجیب دلتنگ این صفحه و وجود عزیزتون شدم، گفتم بیام یه چند خطی بنویسم، دلتنگیم برطرف بشه و شاید شما هم از خودتون و این روزها چیزی نوشته باشید، بخونم و استفاده کنم .
راستی بهترین انتخاب برای این روز های کرونایی، دیدن مینی سریال«دروغ های کوچکِ بزرگ» Big little lies بود که دیدم . دو تا فصل که هر کدوم هفت قسمت بود.
تو این مجموعه، داستان پنج زن با ویژگی های زنانه و مادرانه ی مخصوص به خودشون که همگی در یک شهر کوچک و مرفه (کالیفرنیا) زندگی می کنند رو میبینیم.
در ابتدا ببیننده فکر میکنه با یک موضوع عامه پسند و تا حدودی تجاری مواجه شده ، ولی در اواسط فصل اول متوجه میشیم که با یک اثر قابل تامل از منظر جامعه شناسی و روانشناسی همراه هستیم.
گرچه قهرمانان اصلی همگی زن هستند ولی داستان از شعار زدگی های فمینیستی کاملا فاصله دارد.
دیدن این سریال ... دیدن ادامه ›› کوتاه و تاثیر گذار رو در این ایام توصیه می کنم، چون یکی از اصلی ترین پیام های این اثر، تاثیر و نقش آدم ها، و اتفاقات، از دوران کودکی تا پایان عمر بر زندگی همدیگه ست. یعنی همون حقیقتی که ما این روزها باور کردیم همه به هم، مثل زنجیر متصلیم .
اگر ندیدید، ببینید و از شاهکار بازیگران دوست داشتنی مثل مریل استریپ ، نیکول کیدمن ، شیلین وودلی ، ریس ویترسپون ، زویی کرویتز و لورا درن ، لذت ببرید.
دوستتون دارم ، مواظب خودتون و عزیزانتون باشید :)
سلام و درود و امید بازگشت روزهای بهتر الان ( در کل روز خوب سالهایت که نداریم) ـسریالی که معرفی کردید یکی از بهترینهاست و ممنون از معرفیتون
۲۱ فروردین ۱۳۹۹
من در اپیزود اول گفتم وای این چه سریالی
ولی بعدش عاشقش شدم از این همه حس های زنونه قشنگ
با هرکدومشون میتونستم در بعضی اتفاقات همزادپنداری کنم
در این ایام من به همه ی دوستانم پیشنهاد این مینی سریال دادم
۲۹ فروردین ۱۳۹۹
نورا جان دقیقا احساسات مشابه من رو داشتی .
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید