در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حامد قاضی درباره نمایش اودیسه ۲۰۲۰: اودیسه 2020 تئاتر شهر سالن چهارسو انتظار پشت درب های بسته ی سالن چه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:57:31
اودیسه 2020
تئاتر شهر
سالن چهارسو
انتظار پشت درب های بسته ی سالن چهارسوی تئاتر شهر و ترکیبش با اسم نمایش شما را به تجربه ی انتظار سالیان دور ... دیدن ادامه ›› برای اکران کار کوبریک میبرد، "اودیسه ی فضایی 2001"
طراحی صحنه ی یک دست سیاه با نورپردازی اولیه بر روی دونقطه ی با کچ سفید خط خطی شده در آن زمینه ی مشکی و موسیقی وهم آور، ذهن هر بیننده ای را آماده ی کشیده شدن به گردابه ای از یک اجرای دیوانه وار و کنجکاوانه آماده می کند. یک نمایش در هم تنیده، همانند خطوط دایره ای ترسیم شده با کچ روی درب سمت راست سن.
مونولوگ اودیسیوس مشکی که بی شباهت ترین اودیسه ی ذهن شماست آغاز کننده ی اجراست. در تشریح اعتقاد راسخ و نیروی پیش برنده ی آن.
و سپس ادامه ی داستان پر فراز و نشیب که به مثابه طوفان انتهای پرده ی اول نمایش است، کامل شما را محو تماشا می کند.
بازی بی نقص اودیسه ی سفید داستان بی شک بیش از هرچیزی در ذهن بیننده خواهد ماند.
نمایش اودیسه ی 2020 به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر بی شک یکی از بهترین اقتباس های نوین کار هومر خواهد بود.
چنان که هر بیننده ای را مجبور به همذات پنداری می کند و به نحوی، بدون هیچ اغراق یا اضافه گویی، اودیسه ی ذهن شما - یا بهتر است بگویم اودیسه ی ذهن بشری در تمام قرون گذشته - را بیدار میکند.
پرداختن به تمامی چالش های ذهن انسان امروزی از طریق یک داستان اسطوره ای، یکی از قوی ترین نقاط نوشته می باشد.
اودیسه 2020 ذهن بیننده را با استفاده از قابلیت جذابیت بالای تک تک صحنه هایش وادار به تکاپوی یافتن نخ تسبیح داستانی نمایش می کند و پله به پله دانه های اجرای خود را بر روان بیننده استوار، بی شک بیننده ی یک اجرای روانکاونه از عمر گذشته ی بشری خواهید بود. مونولوگ های اولیس با زو (زئوس) یکی از زیباترین قسمت های اجرا برایتان خواهد بود.
در انتهای کار هنگامی که در حال خارج شدن از سالن هستید خطوط دایره وار ذهنیتان به مانند همان خطوط دایره وار گچی که اودیسه با دست به هم می ریزد، به هم ریخته خواهد بود و در تفکر اینکه کدام فرمول ناجی زندگی شما و گششاینده ی درب زندان فکر و روان شما خواهد بود.
اودیسه ی 2020 بی شک از آن نمایش هایی است که بیننده دوست دارد بارها ببیند و در عین حال میترسد که زیبایی وافرش به همین یکبار محو شدن بوده است.
آقامیلاد طیبی، امیر مسعود و fariba akbari این را خواندند
جعفر میراحمدی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید