در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد.
تیوال | MARYAM MAHAN RAD درباره نمایش پاندورا 88: اونقدر که تعریف می کردن جذاب نبود و مغز نداشت.داستان توش گم شده بود .چ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:52:17
اونقدر که تعریف می کردن جذاب نبود و مغز نداشت.داستان توش گم شده بود .چیز زیادی از داستان آدم و حوا و میوه ی ممنوعه دستگیرم نشد .به نظرم کار عجایب المخلوقات رضا ثروتی به مراتب قویتر بود .وقتی کار فرم به اون زیبایی و پر از خلاقیت رو دیده باشی دیگه پاندورا 88 جذبت نمی کنه.
پارسال،تماشاخانه ایرانشهر

ببخشید که من جواب دادم
۲۱ آبان ۱۳۹۰
(با در نظر گرفتن اینکه نظر هر کسی محترمه)، می شه یکی به من بگه "مغز" کار یعنی چی؟؟ شاید چون ما عادت کردیم که تئاتر رو فقط در چارچوب محدودیت های تئاتری خودمون ببینیم، سطح سلایقمون اونقدر اومده پایین که پاندورا88 دیگه به نظرمون نه تنها جذاب نیست بلکه خیلی هم بی سروتهِ.
شخصآ یکی از طرفداران کارهای آقای ثروتی هستم و اذعان می کنم تئاتر خوب هم می شه در ایران دید ولی بعد از دیدن پاندورا88 بدون اغراق 80% کارهایی که دیدم (تا حالا) به نظرم شوخی اومد. فراموش نکنیم این کاری بود از کشور آلمان. جایی که "فلسفه" توش زندگی می کنه و تعجبی نداره اگه ما اونو نفهمیم. در ضمن بر خلاف نظر این دوستمون پیشنهاد می کنم برای لمس "خلاقیــــت" این کار رو از دست ندید.
۲۱ آبان ۱۳۹۰
ناسیونالیست نیستم اما الزاما هر چیزی ،خارجی ش بهتر نیست!به نظر من فقط یک پانتومیم سرگرم کننده بود و اگر نمی دیدم چیزی از دست نمی دادم.در ضمن تاریخ و فلسفه ی ما بسیار کهن تر و اصیل تر از آلمانه.به نشانی که هیتلر برای نازی ها انتخاب کرد دقت کردید؟؟؟نماد چلیپا یا همون آیین مهر در ایران باستانه.نمادی که قدمتش به دوره ی اشکانی بر میگرده.
۲۲ آبان ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید