در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | کورش سلیمانی درباره نمایش فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷: سلام بر اهالی فهیم و وفادار تیوال؛ باز هم به امیدِ همراهی و جلب رضا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:52:36
سلام بر اهالی فهیم و وفادار تیوال؛

باز هم به امیدِ همراهی و جلب رضایت شما به صحنه بازگشتیم تا با نمایشی تازه و متفاوت، نوشته ی احمدرضا احمدی، شما را به دنیای شاعرانه و دل پذیر او؛ این بار نه از راه خواندنِ کتاب هایِ شعرش بلکه برای نخستین بار از راه صحنه و با زبانِ نمایش دعوت کنیم.

گروه تئاتر بیستون در طی سالهای اخیر و در فضای فرهنگی تیوال، همواره سعی کرده بستری برای گفتگو و تبادل نظر گروه با تماشاگران نمایش های خود فراهم کند تا از این طریق هم ما از نظرات شما بهره مند شویم و هم شما عزیزان بتوانید سوالها و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

امیدواریم این بار هم تجربه ی پربار و لذّت بخش تئاتری_فرهنگی دیگری را در این صفحه در کنار هم تجربه کنیم.

سلامت باشید و به امیدِ دیدار؛
با احترام، کورش سلیمانی
سلام و درود به شما هنرمند عزیز و گرامی
جناب سلیمانی عزیز خوشحااالم که بعد از این روزگار سختِ کرونایی، نمایشی از شما بر صحنه تاتر میبینم.
امیدوارم شما و گروه خوبتان بدرخشید، خوب باشید و حال دل اهالی مشتاق تاتر را نیز خوب کنید.
حتما به دیدن نمایشتان می‌نشینم?⚘
۱۴ آذر ۱۴۰۰
حس می کنم این نمایش حیف شد به نظر من اگر نمایشنامه تغییراتی می کرد و فقط اقتباسی از نمایشنامه ی مورد نظر بود و وجه های نمایشی اون از وجه های شاعرانه اش بیشتر میشد در نظر مخاطب جذاب تر میشد ، بازی ها خیلی جذاب بود و داستان هم به راحتی می توانست بسیار جذاب تر باشد به نظر من اگر روی رادیو بیشتر مانور داده میشد مخاطب بیشتر به ارتباط رادیو و خدا پی می برد و قطعا خیلی خیلی جذاب تر میشد البته که بسیار تلاش شده بود برای این نمایش و خسته نباشید میگم بهشون
۲۰ آذر ۱۴۰۰
سلام به همه ی عوامل محترم نمایش، حسااابی خسته نباشید. بعد از مدتها دیدن چنین نمایشی نه تنها خستگی از تن برد بلکه باعث لذت فراوان شد. از این نمایش شریف و شکیل که پراز شور و شوق ادبی بود،همچنان سیر نشدم. به امید موفقیت های روزافزون.
۲۵ آذر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید