در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سیدمحسن رضوی درباره نمایش احتمالات: خانومی که امروز جمعه ۱۷ دی‌ماه ردیف شیش صندلی هشت کنار دست من نشسته بو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:41:55
خانومی که امروز جمعه ۱۷ دی‌ماه ردیف شیش صندلی هشت کنار دست من نشسته بودی، بعید می‌دونم اینجا رو بخونی اما لذت بردن از این تئاتر رو به من بدهکاری. نه تنها از تک‌تک صحنات از زوایای مختلف عکس می‌گرفتی بلکه یک دور هم عکسها رو تو گالریت مرور می‌کردی و با دوستت روشون کامنت می‌ذاشتی. واقعا متاسف و عصبانیم. دست‌بردار هم نبودی. نزدیک هفتادتا عکس برداشتی. گاهی می‌خواستم گوشیتو ازت بگیرم و شخصا خاموشش کنم و بگم جان من بس کن بذار ببینیم چی به چیه. اما خودداری کردم. اینم از شانس مائه. به هر حال جایی برای ابراز این انزجار و ذوق کور شده‌م پیدا نکردم جز تیوال.
واقعا دلیل عطش این تصویربرداری‌های موبایلی رو نمی‌فهمم. چرا تجربه‌ی زنده‌ی خودتو دست دوم می‌کنی و البته تجربه‌ی بقیه رم خراب می‌کنی؟
باید تذکر میدادین. من اینجور موقع ها تذکر میدم بهشون.
یبار هم که طرف ازم فاصله داشت بعد نمایش رفتم سراغش بهش توپیدم.
درسته این تذکرها و تشرها باعث ناراحتی و عصبانیتشون میشه ولی توی ذهنشون تا ابد خواهد ماند. که دفعه بعد ممکن فردی دیگری مجدد همچین رفتاری باهاشون بکنه.
و از ترس تنش و درگیری، خودداری میکنن از انجام این عمل
۱۷ دی ۱۴۰۰
آقای رضوی من دو ردیف بالاتر بودم و دقیقا حواسم به این خانم بود، بعد از نمایش هم به مسئولین سالن اعتراض کردم گفتن نیرو نداریم، واقعا شرایط عجیبی بود برای سالن تاتر چون ردیف جلوی من هم انگار اومدن کنسرت و دائم عکس و فیلم میگرفتن، قبلا مسئولین با انداختن لیزر تذکر میدادن اما انگار کرونا شرایط سالنها و تاتر دیدن رو هم تغییر داده...
۱۸ دی ۱۴۰۰
اینا چوب خداست :))
باید تحریم میکردید این نمایشو
۱۸ دی ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید