در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سروناز یکتا: چند ماه پیش من یه آرتیست اسرائیلی/روسی رو توی اینستا فالو کردم. چند رو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:52:02
چند ماه پیش من یه آرتیست اسرائیلی/روسی رو توی اینستا فالو کردم. چند روز پیش این آرتیست از یه گروه روسی یه موزیک‌ویدئو استوری کرد.
من هم که خیلی از اون ویدئو خوشم اومد رفتم سراغ یوتوب و اونجا با چندتا دیگه از قطعه‌های اون گروه آشنا شدم.
اسم گروه shortparis ، پنج‌تا عضو داره ، ژانر راک؛
از این بیشتر راجع بهشون چیزی نمی‌دونم چون نخواستم خیلی تحقیق کنم فقط همینکه از لحاظ بصری همه‌ی اون چیزی که می‌خوام رو دارن برای من کافیه.
پنج تا پسر با صورت‌های جدی و خشمگین که رقص رو بلدن،آواز رو بلدن، ساز میزنن و از همه مهم‌تر برای ساخت موزیک‌ویدئوها وقت میذارن و خلاقیت به خرج میدن و طراح لباس دارن، طراح حرکات نمایشی دارن، کارگردان دارن و از چارچوب بیرون نمیزنن و نگاهشون رو خیلی ظریف و بادقت به لنز میدوزن شبیه به آماتورها نیستن و برای عکس‌های صفحه‌ی اینستاگرام این گروه می‌تونستم توی صفحه‌ی هنرهای تجسمی یه پست جدا بذارم چون عکاس این گروه لایق یه معرفی جداست اما خب هرچی میگردم نمی‌تونم عکاس گروه رو پیدا کنم، هیچ اسمی کنار عکس‌ها ... دیدن ادامه ›› نوشته نشده.

فضای تاریک و زیرزمینی و برفی ویدئوها و اون‌ نور کنترل شده من رو یاد فیلمهای پسر شائول و زیرزمین و حتی اون سکانس کالبد شکافی فیلم شانس‌کور و صحنه‌های بیمارستانی فیلم Beanpole میندازه.
این گروه یه گروه روسی کامله، من نمیدونم یک گروه ایرانی کامل چه خصوصیاتی باید داشته باشه اما وقتی shortparis رو دیدم تمام معیارهای یک بند روسی رو داشت،سردی و خشونتی که از مدت‌ها پیش از روسیه توی ذهن من ساخته شده،رنگ‌های خنثی و نگاه‌های خیره و نور کم رمقِ فضاهای دلمرده و مردهایی که شبیه به چیزی نیستن که مد اروپا داره جا میندازه، نه آرایش و نه لباس زنونه.
حالا علاوه‌بر همه‌ی اینها، shortparis قدم‌به قدم وضعیت حال حاضر داره پیش میره، چون همین قطعه‌ای که قراره لینکش رو بذارم ده‌ماه پیش توی یوتوب آپلود شده اما انگار برای همین لحظه ساخته شده.
یک قطعه‌ی ضد جنگ؛
البته شش روز پیش یک قطعه‌ی جدید دیگه رو توی یوتوب آپلود کردن که برای جنگ روسیه و اوکراین ساخته شده و شاید زمان ساختش خیلی کوتاه باشه اما اثری از عجله و سرهم‌بندی توی موزیک‌ویدئو پیدا نمیشه.

این لینکی که نیاز به فیلترشکن نداره،فقط امیدوارم لینکش سالم باشه

https://www.uplooder.net/files/c79c90cc4039a8a33bf932419b572dd4/Y2Mate.is---Shortparis---Говорит-Москва--d1AmMt6A9s-1080p-1646688875865.mp4.html

اینم لینک یوتوب که با زیرنویس انگلیسیه

https://youtu.be/_d1AmMt6A9s

اینم لینک لیریک

https://lyricstranslate.com/en/govorit-moskva-moscow-speaking.html

اینم لینک آخرین موزیک‌ویدئو که گفتم برای جنگ روسیه و اوکراینه

https://youtu.be/12CsEuxN5vQ

اینم پیج اینستاگرامشون

https://instagram.com/_shortparis_?utm_medium=copy_link


پ.ن موقت: این موزیک ویدئو و اون موزیک‌ویدئوی استروما رو دیروز با هم پیدا کردم اما برای این گروه دوست داشتم بیشتر بنویسم برای همین یک روز کامل دارم بهشون فکر میکنم.
من رسما از بندهای موسیقی اینچنینی هیچ اطلاعاتی ندارم و کلمه به کلمه ی این دسته از نوشته هات، بشدت برام جذابه
دمت گرم برای معرفی
۲۷ اسفند ۱۴۰۰
سروناز یکتا
مجبور شدم بخاطر عکاسی آنالوگ کتابهای فن و تکنیک رو بخونم برای همین دیگه عکس‌هایی که میدیدم محدود شدن به میزان گرین و کنتراست و ترکیب‌بندی?
ای بابا
برای فرار از میزان گرین و کنتراست و ترکیب‌بندی(که حقیقتا حتی نمی‌دونم چی هستن) این رو گوش کن و انرژیت رو جمع کن و بهشون فحش بده :)

https://uupload.ir/view/ezio_bosso_music_for_weather_elements_thunders_and_lightnings_2a52.mp3/
۲۷ اسفند ۱۴۰۰
محمد مجللی
...
ممنوووونم خیلی خوب بود⭐?⭐
۲۷ اسفند ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید