در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پوریا صادقی درباره فیلم کوتاه اتاق ماساژ: اتاق ماساژ فیلم حول این موضوع شکل میگیره: “چرا مجوز نداری؟” بعد از
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:43:00
پوریا صادقی (spouria)
درباره فیلم کوتاه اتاق ماساژ i
اتاق ماساژ
فیلم حول این موضوع شکل میگیره:
“چرا مجوز نداری؟”
بعد از اون داستانی هولناک رو برای تاییدش میاره که هم مشتریای این قشر کارها رو ... دیدن ادامه ›› به شدت می ترسونه و هم کسانیکه قصد فعالیت تو این زمینه ها دارن.
در واقع فیلم تاییدی بر سیاست های سیستم برای نظارت های پرفشار روی فعالیت های بدون اجازه س! اوناییکه سیستم بهشون مجوز نمیده.
اگر تصور کنیم که چرا همچین داستان بعیدی باید در تایید بیاد، میشه اساس و تفکر پشت فیلم رو فهمید.
هیچ مربی یوگا یا رقص یا ماساژوری دوست نداره جای پسره باشه. و هیچکدوم از مراجعینشون هم دوست ندارن به سرنوشت احتمالی پیرمرد دچار بشن. غیر از اینه؟ اما در واقعیت چند اتفاق از این دست افتاده؟ میشه به تمام مسیرهای غیرممکنی که برای دریافت این مجوزها وجود داره فکر کرد.

ـــــــــــــ
این اندیشکده به اصطلاح مستقل، خط مشی مشخصی داره. بهتر بود اسمش اندیشکده مشروعه سازی باشه. فیلماش تا ۲۹ اسفند رو دیدم. همه خط فکری مشخصی رو دنبال میکنن و تصمیم گرفتم جزیی ازش نباشم. و به دوستان عزیزی که با این جریان همراه شدن پیشنهاد می کنم به این موضوع دقت کنن که به کی خدمت می کنن و به کی خیانت.

درودها
سپهر، رضا بهکام، زهره مقدم و تانیا این را خواندند
امیرمسعود فدائی و امیر مسعود این را دوست دارند
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
سلام به شما،
اینکه از بین تمام آثار ارسالی، اینها انتخاب شدن خودش قابل توجهه.
همونطور که نوشتم، به جز تست دوربین که امسال پخش شد،‌ مابقی رو دیدم. و با یه نگاه کامل به آثار منتخب تصمیم به همراهی نکردن گرفتم.

با احترام
۰۸ فروردین ۱۴۰۱
پوریا صادقی
مخالفتتون رو خیلی خوب درک میکنم ? یاد من باشد کاری نکنم که به قانون شما بر بخورد... یاد من باشد هرگز مورد عنایت خلاقیتتون قرار نگیرم ? سلامت باشید، کمترین کاریه که میتونم بکنم ?
اختیار دارید. به‌خودم اجازه نمی‌دم به شخصی که بتوان با او به این شکل و کیفیت گفتمان انجام داد جسارتی کنم؛ به شما که اصلاً.
شما هم سلامت باشید.
۱۰ فروردین ۱۴۰۱
تانیا
اختیار دارید. به‌خودم اجازه نمی‌دم به شخصی که بتوان با او به این شکل و کیفیت گفتمان انجام داد جسارتی کنم؛ به شما که اصلاً. شما هم سلامت باشید.
مهربانید و بزرگوار
??
۱۰ فروردین ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید