در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Mahboobeh Karimi درباره نمایش حادثه ای در شهر عروسک ها: ما تاریخ ۲۲ خرداد به این تئاتر رفتیم. سالن پر و حتی روی زمین و چندتا ص
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:17:10
ما تاریخ ۲۲ خرداد به این تئاتر رفتیم. سالن پر و حتی روی زمین و چندتا صندلی اضافه هم پر بود. اولش خیلی تعجب کردم که چرا اینطوریه؟! ولی بعدش که تئاتر رو دیدم فهمیدم چون واقعا نمایش جذاب و شادی بود. عروسک گردانی خوب بود و راوی ها عالی. قشنگی کار که خیلی به دلم نشست این بود که واقعا به جزئیات توجه شده بود. مثل دود دودکش. آبی که برای آب دادن به گلها بود ویا شروع باران.
اینکه با بچه ها تعامل داشتن، نمایش رو بیشتر براشون جذاب کرده بود.
فقط دوستانی که می خوان برن به دیدن این نمایش جذاب اینو بدونین که یه آقای ریز نقشی از وسط نمایش از بین تماشاچیها وارد بازی میشه. چون راوی ها اولش خیلی جدی باهاش برخورد کردن که آقا برو بشین من خودم به شخصه فکر کردم اون آقا داره نمایش رو خراب میکنه می خواستم بهشون تذکر بدم🥴.
در کل به شدت پیشنهاد میشه.
تیک افشا رو باید بزنین -_- اون وسط زدین یه نقش رو لو دادین
۲۳ خرداد ۱۴۰۱
تانیا
اصاً هدفشون این بود که اینو بدونیم پرستو جان!
:)))))
۲۳ خرداد ۱۴۰۱
پرستو جمشیدی
تیک افشا رو باید بزنین -_- اون وسط زدین یه نقش رو لو دادین
آخه یه پسر کوچولویی که ردیف اول نشسته بود به هوای اون آقای بازیگر همش میرفت توی صحنه و داشت نمایش رو به هم میریخت. مادرش هم چیزی بهش نمیگفت چون فکر میکرد یکی دیگه هم داره اینکارو میکنه پس اشکالی نداره. من و چند نفری هم که کنار من بودن همه قاطییی. نمیخوام نمایش رو لو بدم فقط گفتم که دوستان حواسشون باشه.
۲۴ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید