در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | آرمان طیران درباره نمایش ژَستَن: ساختمان و ساختارِ اجرای [ پرفورمنس] ژَستَن ، همان قواعد و اولویتهای را
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:25:41
ساختمان و ساختارِ اجرای [ پرفورمنس] ژَستَن ، همان قواعد و اولویتهای را شامل میشود که برای مخاطبِ شریک ، جهانِ دیالوگ و مناسبات هرمنوتیک و بینامتنیت استوار است. ساختمانِ قدیمی یک بیمارستان و زایشگاه ( محل تولد و مرگ ) بسترِ
ارائه دراماتیک تاریخ صدسال گذشته میشود و عینیت ها و شواهد تاریخی در جریان این صد سال گذشته تا جایی که امکان دارد در "معرض" و "مرور" قرار میگیرد که این خود ، ایجاد پرسش و مسئله میکند. کِی و کجا چنین شد ؛ آدم هایش چه کسانی هستند( بودند ) و حالا کجا هستند و نسبت ما با آنها ( گذشته تاریخی مکان و مردم ) چیست. زاویه دیدهای مختلف به پاسخ های مختلف می انجامد. همین تکثرِ پاسخ ها ، ایجاد گفتگو میکند ، تفسیر و تحلیل و مقایسه را بوجود می آورد. بنابراین بُروزِ چنین تظاهراتی برای ارائه نقطه نظر های گوناگون و گاه مخالف در جهانِ تئاتر ضروریست. ژَستَن تلاش دارد با تکیه بر "حضورِ" مخاطب ، این ضرورت را به یاد آورد.