در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | یانگ علیرضا درباره نمایش پلاس پلاس به توان ۲: سلام. به عنوان یک بیننده‌ی ساده‌ی مبتدی می‌نویسم. هرچند احساس می‌کنم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:54:22
سلام. به عنوان یک بیننده‌ی ساده‌ی مبتدی می‌نویسم.
هرچند احساس می‌کنم این جمله برای نظر دادن به این نمایش بی معنیه. چون به نظر تمامِ نمایش بینندگیِ من هم مبتدی تر بود. دیروز سه‌شنبه 14 تیر به اصرار یکی از دوستانم، که ایشون هم در کنارِ تقریباً همه بیننده‌ها صرفا به دلیلِ فن بودن این اجرا رو انتخاب کرده بود، این اجرا رو تماشا کردیم. (البته دوستم هم خدارو شکر بعد از اجرا توبه کرد و با من هم نظر بود). و منی که اولین بار بود اسم سینا ساعی رو میشنیدم :).
انرژی هر دو برای اجرا نصفه نصفه نصفه .... اجرای سبکی هم نبود (صرفا ای مقایسه به دلیل حضور آقای سعید دشتی در تیمِ هردو اجرا). انگار که چند روز بود که نخوابیده بودن. کاملا مشخص بود که تمرین برای این اجرا بسیار کم بوده و بعضی جاها گم می‌کردن که تو کدوم قسمتن. بعضی جاها هم تپق می‌زدن. بخش زیادی از نمایش از صدای ترِند شده‌ی گوگل ترنسلیت استفاده شده بود که اصلا خوب در نیومده بود و صدا نامفهوم و بیشتر مواقع عقب و جلو پخش می‌شد. میمیک صورتِ بازیگرا به جز یکی دو بخش هیچ تغییری نمی‌کرد انگار که هیچ احساساتی درونشون نیست. از جوک‌های لوث و بی‌مزه استفاده می‌کردند که حتی همون طرفدارا هم خیلی به خودشون زحمت می‌دادند که خنده‌شون بیاد. به نظرم پیامِ داستان که در انتهای اجرا هم بازگو شد ارتباطی به اتفاقاتی که می‌افتاد نداشت. انتظار داشتم حداقل بیشتر شاهدِ خوندنِ بازیگرِ خواننده باشیم که واقعا هم صدای زنده‌ی خوبی داشتن و حتی برای منی که طرفدارِ موسیقیِ هیپ‌هاپ نیستم جذاب بود.
البته که با این وضعِ فروخته شدنِ بلیط‌ها فکر نمی‌کنم نظرِ من تاثیری داشته باشه. برای ما که نشد، امیدوارم برای شما اجرای لذت‌بخشی باشه.