در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | یانگ علیرضا درباره نمایش گوریل پشمالو: سلام. به عنوان یک بیننده‌ی ساده‌ی مبتدی می‌نویسم. راستش من این اجرا ر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:26:10
سلام. به عنوان یک بیننده‌ی ساده‌ی مبتدی می‌نویسم.
راستش من این اجرا رو خیلی دوست داشتم. انتخاب بازیگر برای شخصیت‌ها فوق‌العاده بود و هر بازیگر نقشش رو فقط بازی نمی‌کرد، همگی نقششون رو زندگی می‌کردند!.

به نظر من، اجرا کردنِ یک نمایشنامه‌ی خارجی سخته. هرچقدر هم که نمایشنامه معروف باشه بازم از یک فرهنگِ دیگه‌ای نوشته شده. بیشترِ نمایش‌هایی که از نمایش‌نامه خارجی استفاده می‌کنند سعی می‌کنند که متن رو به فرهنگ و زبانِ ما نزدیک‌تر کنن که از نظر من جالب در نمیان. در این نمایش با اصطلاحات و کلماتی که به کار می‌بردند و همچنین آهنگ‌هایی که می‌خوندن باعث شده بود که اصالتِ نمایش حفظ بشه و من به عنوان بیننده حس کنم دارم یه نمایشِ زبان اصلیه دوبله شده می‌بینم! که این موضوع باعث شده بود از تمام اجرا لذت ببرم.

به نظر من چیزی که توی نمایش‌ها خیلی تاثیرگذاره انرژیِ همه‌ی عواملِ اجراس و منظورم از این انرژی، حسِ خوب و مثبتیه که بیننده از همه‌ی عوامل ... دیدن ادامه ›› می‌گیره. نمایش‌ها هرچقدر هم که موضوعِ غمگینی داشته باشن بازم هدفشون ناراحت‌کردنِ مخاطب نیست. اگر نمایش، پیامی داشته باشه، هرچقدر هم غمگین، من با یک بار تماشا کردن و بعدها فک کردن بهش می‌تونم تاثیرش رو بپذیرم، اما بعد از اجرا همه ما انسانیم و من در مقامِ بیننده و یک تفریحی که دوستش دارم به تماشا نشستم و عوامل هم به عنوان آدم‌هایی که به خودشون افتخار می‌کنن و لذت می‌برن از کاری که دارن انجام می‌دن قرار دارن. پس به نظر من، حرکتِ آخر اجرای شما فوق‌العاده لذت بخش بود و با انرژی که از شما گرفتم با حالِ خوب از سالن بیرون رفتم و چه زیباتر اینکه از خودِ اجرا هم لذت بردم.
خسته نباشید میگم و امیدوارم موفق باشید.
فروزنده صفاتیان (foruzandeh)

ممنونیم آقای علیرضا که برای دیدن نمایش ما تشریف آوردین.خوشحالیم راضی بودید و حا‌ل خوب‌تون رو با ما هم به اشتراک گذاشتید. امیدواریم برای دیدن کارهای آینده ما باز هم تشریف بیاورید
۱۰ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید