در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بامداد: یادم باشه ؛ مبادا تنگ نظری ، نگاه و قضاوتم رو نسبت به دیگران شکل بده
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:46:15
یادم باشه ؛
مبادا تنگ نظری ، نگاه و قضاوتم رو نسبت به دیگران شکل بده . 

یادم باشه ؛
از موفقیت ، امکانات ، پیشرفت و لذت بردنِ دیگران برآشفته نشم اگر خواهانِ اینم که موفق باشم ، رشد کنم و از زندگی لذت ببرم . 

یادم باشه ؛ 
سهم خواهی ، موضعم رو نسبت به مسائل تعیین نکنه .

یادم باشه ؛ 
اگر کسی هر روز هزینه میکنه و بطور مثال تئاتر میبینه ، به جای شک و انگ ... دیدن ادامه ›› و ... ،  ازش عشق ورزیدن و بها دادن رو بیاموزم  .

یادم باشه ؛
نرنجم از قضاوتِ کورکورانه ی دیگران ؛ همچنانکه نیچه گفت : کسانی که می رقصند، دیوانه به نظر می‌آیند؛ نزد کسانی که موسیقی را نمی‌شنوند.

یادم باشه ؛ 
زود روی گزینه ی " دوست دارم " کلیک نکنم . این مهمه که هشیار باشم : که با حتا یک " کلیک " دارم از چی حمایت میکنم و در صفِ چه نگاه و نگرشی قرار میگیرم .

یادم باشه ؛
از اصلاحِ موضع و تصحیحِ اشتباهم و از عذرخواهی نترسم .

یادم باشه ؛
در کنارِ ایمان و وفاداری به خوشبینی و مثبت اندیشی ، هشیارانه برائتم رو از هرگونه شارلاتانیزم و ... اعلام کنم .





یادمان می ماند
۱۶ شهریور ۱۴۰۱
بامداد
دقیقن اون جمله ارتباط کاملن مستقیمی با حمله ای که به شما شد داره نیلوفر جان .  متاسفانه کسانی که در اون مقاله به کاربرانِ تیوال میتاختند که چرا بی پشتوانه ی نظری و بدونِ هیچ استناد و منطق و  دلیلی ...
بزرگواری و بلند طبع بامداد جان. در جهان آدمها اونقدر تناقض دیدم که فقط عبور می کنم. اما برخی خصلت ها عجیب پررنگ خودشونو نشون میدن.
ارادتمندم دوست خوبم که وجودت و همراهیت همیشه با خیرخواهی و محبت هست.
۱۶ شهریور ۱۴۰۱
نیلوفر ثانی
بزرگواری و بلند طبع بامداد جان. در جهان آدمها اونقدر تناقض دیدم که فقط عبور می کنم. اما برخی خصلت ها عجیب پررنگ خودشونو نشون میدن. ارادتمندم دوست خوبم که وجودت و همراهیت همیشه با خیرخواهی و ...
تو چنان درخشانی نیلوفر جان که تاریکی به هر شکل و در هر قامتی ، فقط میتونه جایی که نیستی ، اعلان حضور و وجود کنه . بودنت روشنایی و نور محضه رفیق جان . الهی که همیشه سلامت باشی و بیش از پیش در جهان شگفت انگیز ادبیات و هنر بدرخشی :)
۱۷ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید