در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی شفق درباره نمایش ترین حرفه ای: یادداشت یک علاقمند به تیاتر : ۱- به آقای ابراهیمی، نویسنده و کارگردان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:32:15
یادداشت یک علاقمند به تیاتر :
۱- به آقای ابراهیمی، نویسنده و کارگردان محترم نمایش که با پشتکار و جسارت این نمایش سیاسی را به خوبی پدیدآورده، با دانش آن را هدایت و با یاری ارزشمند بازیگران و هنرآفرینان پشت سن اجرا کردند، فرخنده باد می‌گویم. این اثر هنری از نگاه من مانند مسافری در جاده بین شهری است که از محدوده‌ شهر و حاشیه نازیبای‌ آن بیرون می‌رود تا به مناظر زیبا برسد.

۲- بیشتر نکاتی که نیاز بود در جایگاه تماشاگر درباره ضعف‌ها و قوت‌های نمایش بگویم، در بخش نظرات و سخنان ماندگار در اینجا خواندم. برای آنها که می‌خواهند از نظرات انتقادی و تشویقی برای بهترشدن بهره‌برداری کنند، همه آنها بس است.

۳- چالشی که بعد از تماشای این نمایش و هر نمایشی در ذهنم با آن روبرو شدم، این است که در نمایش همه گروه تلاش خود را به کار می‌بندد تا پیروز صحنه باشد. ارزیابی نخست را خود گروه انجام می‌دهد تا بعد از مراحل مختلف و گرفتن‌مجوز و ...، در صحنه نمایش چگونه رفتار کرده و به تماشاگر چه ارایه داده ... دیدن ادامه ›› است. سهم متن نمایش، سهم کارگردان، سهم بازیگران و ... در درک هنری و اجتماعی و تقویت تیاتر خوب در جامعه چه اندازه بوده است. ارزیابی بعدی این باید باشد که آیا تماشاگر نیز علاوه بر چشیدن لذت نمایش و مشارکت در این فعالیت هنری، در افزایش‌آگاهی، درک عناصر نمایش و هم‌اندیشی با گروه، پیروز صحنه بوده است یا نه.
با سپاس از بازیگران هنرآفرین 💥

عکس‌هایی که از نمایش گرفته‌ام در تاربرگ اینستاگرام ارایه کرده‌ام.
_alishafagh_