در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امین قبادی درباره نمایش ترین حرفه ای: درود و مهر، در خصوص کار نظرم‌رو عرض کردم و قصد ندارم به جزئیات ضعف‌ها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:45:15
درود و مهر،
در خصوص کار نظرم‌رو عرض کردم و قصد ندارم به جزئیات ضعف‌ها بپردازم، اما یک پیشنهاد به گروه مربع دارم!
از اونجایی که یک گروه جوان هستید، شاید بدیهی باشه کارتون دچار ضعف‌هایی باشه، اما رفتارتون بعد از اطمینان از عدم رضایت تماشاگران حرفه‌ای نبوده! ایجاد اکانت‌های یکی دو ساعته یا درج تعاریف سفارشی توسط دوستان و آشنایان توهین به شعور مخاطبی هست که امروزه با تماشای کارهای متنوع از فهم کافی برای درک روند موجود برخوردار هست.
پیشنهاد می‌کنم شهامت داشته باشید و به ضعف‌های کارتون توجه کنید که در کارهای بعدی برطرف بشه.
بی‌شک در یک فضای صادقانه‌، منِ تماشاگر هم حمایت خواهم کرد.

موفق باشید.
با درود
با مطالعه نوشتار شما اقدام به بررسی نظر شما کردم و با دقت به تمام نظرهای داده شده پرداختم و طی آماری که من به دست آوردم از میان تمام نظرهای ثبت شده تعداد ۲۵ عزیز افرادی هستند که بقول شما صفحه یک روزه و چند روزه ندارند و مدتهاست که در تیوال پروفایل دارند. اینکه اگر ما از رویدادی رضایت نداریم تمام افرادی را که از آن رویداد رضایت دارند را دروغ و بی هویت غلمداد کنیم از نظر من یک خودکامگی است. بارها برای شخص من اتفاق افتاده که فیلم و یا تیاتری مورد پسندم بوده در حالیکه قشر عظیمی با نظر من مخالف بودند و این امری طبیعیست. اگر شما آنها را که از کار تعریف می کنند در اصطلاح فیک میخوانید این اجازه را به تمام آنها می دهید که نظر شما را دارای بغض و نشات گرفته از جریانی خاص بدانند.
چخوب است که روزی در ایران برسد که بخودمان اجازه قضاوت ندهیم. نظری که مخالف نظر ماست را محترم بشماریم و از برچسب زدن دور باشیم.
تاکید ... دیدن ادامه ›› کارگردان این اثر بر ثبت نظرات به نظر باعث رویدادی تازه در تیاتر ایران است چرا که در ابتدا این فرصت را در اختیار همگان قرار می دهد که هرچند از منظر شخصی خودشان غیر حرفه ای تیاتر هستند بتواند با جسارت نظر خود را ثبت نمایند. این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه برای شروع یک رویداد یک اولین باری وجود دارد. شاید تلاش این گروه در دریافت مخاطب و نظرات ایشان بابی باشد برای جذب مخاطب در تیوال و نهایتا تیاتر که این خود ارزشمند است.
در زیست ما مخصوصا دهه های ۶۰ و ۵۰ بحد کافی سرکوب وجود داشت خواهشمند است با بیان چنین اظهار نظرات یکسویه بار دیگر نسل خود و نسلهای بعد را مجبور به خود سانسوری نکنید و اجازه دهید هر کس آزادانه رضایت و عدم رضایت خود را بیان کند.
در آخر فاشیسم(دیکتاتوری) همیشه پشت درب ایستاده.
۲۵ شهریور ۱۴۰۱
امین قبادی
ارائه چنین پاسخی از طرف جنابعالی به نوعی تأئید عرایض بنده‌ست.
هر کسی از ظن خود شد یار من هر شخصی آزاد هر دیدگاهی را نسبت به موضوعات داشته باشد. اصولا اگر یک تنه به نزد قاضی رویم و از قضا قاضی خود باشیم همیشه تایید می شویم. متاسفانه حتی نمیتوانم برای شما آرزوی سعادت کنم چون در دنیای خودساخته تان همیشه پیروز هستید از منظر خود و اجازه نقد و برچسب زدن به دیگران را بخود می دهید و همیشه قهرمان داستان خودتان هستید. حداقل من پاسخ شما را با یک جامعه آماری دقیق دادم.
جالب است با این چنین رویکرد ما همیشه مطالبه دموکراسی داریم حال اینکه استالین درونمان همیشه فعال است.
۲۵ شهریور ۱۴۰۱
محمد (کوروش) علیزاده
هر کسی از ظن خود شد یار من هر شخصی آزاد هر دیدگاهی را نسبت به موضوعات داشته باشد. اصولا اگر یک تنه به نزد قاضی رویم و از قضا قاضی خود باشیم همیشه تایید می شویم. متاسفانه حتی نمیتوانم برای شما ...
😄🙏🏼
۲۵ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید