در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | ملانقطی تیوال: رنج این روزهامو ده‌هزار چندان کرد... کاملا حکایت این روزهامونه. هنوز ت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:22:22
رنج این روزهامو ده‌هزار چندان کرد... کاملا حکایت این روزهامونه. هنوز تمومش نکردم و دارم عین جیگر زلیخا می‌بینمش چون قادر نیستم هم رنج‌های ایران رو متحمل بشم هم این فیلمو...
سینمای کره تلخترین رک ترین حقیقی ترین و واقعی ترین سینمای دنیاست و یکی از علتهای پیشرفت و اصلاحاتشون همین شفافیت انتقاد و نکته سنجی هنرمندانشونه که کوچکترین خطاها رو با سخت ترین واکنشها به تصویر میکشن و همیشه تیغشون داره سیاست و فساد پشت پرده رو میبره و به مردم نشون میده ، من حقیقتا نمیتونم سینمای کشورهای دیگه رو تحمل کنم چون در برابر سینمای کره کوچک بنظر میرسند. ( البته استثنا هم همیشه وجود داره)
۱۵ آبان ۱۴۰۱
محمد کارآمد
سینمای کره تلخترین رک ترین حقیقی ترین و واقعی ترین سینمای دنیاست و یکی از علتهای پیشرفت و اصلاحاتشون همین شفافیت انتقاد و نکته سنجی هنرمندانشونه که کوچکترین خطاها رو با سخت ترین واکنشها به تصویر ...
واقعا عجیب غریب و خوبن هم مردمانشون هم قوانینشون هم سینماشون.... و چقدر فاصله دارن با ما چقدر چقدر چقدر....
۱۵ آبان ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید