در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سمانه عادلی درباره نمایش کالیگولا: متاسفانه یک نمایش دبیرستانی رو دیدم که برای اینکه روحیه عوامل این نمای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:26:45
متاسفانه یک نمایش دبیرستانی رو دیدم که برای اینکه روحیه عوامل این نمایش از نقد من خراب نشه و اجراهای ضعیفتری روی صحنه نبرن، صبر کردم تا اجرا تموم بشه بعد نقدش کنم.
البته اصلا قابل نقد نبوده و نیست .
تنها پیشنهادم به گروه ، مخصوصا کارگردان و تعدادی از بازیگران اینه که تاتر رو به احترام پیشکشوتهایی که به هر دلیلی کار نمیکنن ، ببوسند و بذارن کنار.
مطمئنم خیلی ها خوشحال خواهند شد.
امیدوارم در دیگر زمینه ها موفق باشین.
سپهر، امیر مسعود، حمیدرضا مرادی و Roza Kh این را خواندند
امیرمسعود فدائی و علی د این را دوست دارند
سلام و خسته نباشید.
در طول ۱۳سال کار مداوم سعی کردم کمتر از کاری که میکنم دفاع کنم یا جوابی بدهم ولی شما خانم نقد نکردید و منتقد نیستید پس در این شرایط نه تنها گروه کارگردانی بلکه بازیگران این نمایش اگر پیام شما رو ببینند باید بیشتر به موفق بودن کار مطمئن باشند .
کاری گه دکتر ناظرزاده کرمانی،دکتر دلخواه،دکتر حائری و دکتر صادقی به دیدنش آمدند و نظرات بسیار خوبی دادند ،کاری که انجمن منتقید و وسوسه کرد تا یک جلسه نقد و بررسی بذارند با حضور منتقد عزیز دکتر کاکاسلطان و شما دبیرستانی خطاب میکنید و پیشنهاد میدین؟
طبیعی بود اگر از کار خوشتون نمیومد اعلام میکردید و این کاملا نسبی و سلیقه ای هستش ولی منتقد نیستید و من پس از بررسی ای که در مورد ... دیدن ادامه ›› نمایش های دیگه هم نظر دادین انجام دادم به شما پیشنهاد میکنم کمی مهربانانه تر کمی با مطالعه بیشتر مخصوصا از قبیل کارهای من فلسفی و کمی با توجه به امکانات و سانسور نظر بدید و بنده هم به شما پیشنهاد میکنم به حرمت منتقدان پیشکسوت تئاتر اسم منتقد رو خودتون نذارید.
ممنون امیدوارم این دیدگاه تخریبی یا اصلاح بشه یا حداقل بدونین کاری از چه کارگردانی قراره در موردش نظر بدید توجه کردید؟نظر بدین نه نقد کنید چون شما منتقد نیستید.
۰۹ آذر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید