در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فربد اهورابنده: تیوال گرامی؛ از آنجا که همیشه اعتقاد داشته‌ام این مجموعه با تمام کاست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:13:57
تیوال گرامی؛
از آنجا که همیشه اعتقاد داشته‌ام این مجموعه با تمام کاستی‌ها، تلاش دارد تا در مسیر درستی گام بردارد و همواره نشان داده که بر خلاف نظم موجود، انتقادپذیر و اصلاح‌پذیر است، سعی کرده‌ام که از کنار برخی رویکردهای ناخوشایندش عبور کنم و همچنان آن را خانه‌ی خودم (هنردوستان) بدانم.
این روزها تب بحث‌ و گفتگو در مورد مقوله‌ی آزاداندیشی و آزادی بیان بسیار داغ است. حتی در همین تیوال هم عوامل نمایش پرده‌خانه، سرکار خانم آدینه‌ را به دلیل پاس‌داشت مفهوم آزادی بیان در یکی از اجراها، بارها به درستی مورد تشویق و تقدیر قرار داده‌اند. اما در عجبم که چرا تیوال عزیز، چنین رویکرد پسندیده‌ای را سرلوحه‌ی کار خود قرار نمی‌دهد! مگر قرار نیست منش هنرمندان پیشرو و روشن‌فکری همچون استاد آدینه‌ی گران‌قدر را که فرسنگ‌ها از ما مردم عادی جلوتر هستند، الگوی خود قرار دهیم؟
پس چرا بر خلاف منش ایشان، نظرات کاربران را حذف می‌کنید؟ آن هم نظرات در مورد همین نمایش. عجب تناقض عجیبی! جالب‌تر این است که ابتدا پست انتقادی محترمانه‌ی بنده را حائز شرایط حذف شدن ندانستید ولی مدتی بعد چرا! آیا تیوال هم کمیته‌ی بازبینی و ارزیابی مجدد پیدا کرده است؟!
در پایان، در کنار انتقادی که شد می‌خواستم از تیوال عزیز که این روزها صبورانه، گفتگوهای سیاسی و اجتماعی بعضا نامربوط به فضایش را تاب می‌آورد، صمیمانه تشکر کنم.