در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مژگان شعبانی درباره نمایش کابوس های آنکه نمی‌میرد: امشب برای رسیدن به اجرای “کابوس‌های آنکه نمی‌میرد” در “سالن مولوی” پشت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:48:30
امشب برای رسیدن به اجرای “کابوس‌های آنکه نمی‌میرد” در “سالن مولوی” پشت تمام چراغ‌قرمزهای میدان فردوسی تا میدان انقلاب ایستادم. دو خیابان منتهی به سالن را دویدم و نفس‌نفس‌زنان پله‌ها را پایین رفتم و ناگهان با درهای بسته‌ی سالن مواجه شدم. همان‌وقت مردی که کنار حوض سیگار می‌کشید پیامبرگونه از زیر سایه‌سار درختان بیرون آمد و گفت: «اجرا امشب تعطیل است. مگر برای شما پیام نیامده؟!» و این درحالی‌ست که من بلیطم را همین امروز بعدازظهر حدود ساعت ۵ خریده بودم. ای کاش به جای ارسال پیام در ساعت ۷ برای اعلام کنسلی اجرای ساعت ۷:۳۰ که مخاطب مانده در ترافیک شاید آن را ندیده باشد، زودتر سایت خرید را بسته بودید. اما خداراشکر مسیر برگشت از این شکست مذبوحانه چیزی از مسیر رفت کم نداشت. به خاطر هم‌زمانی این روزِ میمون با فاجعه‌ای به نام “دربی” تمام خیابان‌های شهر مجهز به “گارد ویژه” شده‌ بودند و این از بخت‌یاری ما بود که در راه بازگشت، مسیر آمده را با سرعتی کند و بی‌نهایت فرسایشی، در خیابان‌های تهران، پیر شدیم.
۱۰ خرداد ۰۲
سلام خدمت تماشاگران محترم
از اونجا که بازیگر نقش اصلی نمایش دچار عارضه ای شدند که به هیچ عنوان امکان حضور در صحنه رو نداشتند متاسفانه در لحظات آخر، اجرای امشب ما لغو شد.
و از طرف تیوال ، پیامک برگشت هزینه خرید ، در اولین فرصت خدمت تماشاچیان عزیز ارسال شد.
بابت اتفاق پیش آمده عذرخواهی می کنیم و آرزوی دیدارتون در شبهای آینده رو داریم.
۱۰ خرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید