در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ehsan khoshkhoo: 🎬معرفی فیلم:بری لیندون 📽کارگردان:استنلی کوبریک   Dir:estanly Kubri
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:55:19
🎬معرفی فیلم:بری لیندون
📽کارگردان:استنلی کوبریک  
Dir:estanly Kubrick 
Dp:John Alcott
جذاب ترین حماسه بصری که روی نگاتیو (نوارسلولوئید )ثبت شده است.
بری لیندون روایتگر جوان ماجراجوی بلندپرواز ایرلندی که برای رسیدن به اهدافش چیزی کم نمی گذارد و برای آنها دست به هرکاری می‌زند.
استنلی کوبریک نابغه کمال گرای سینما اقتباس ازرمان ویلیام تاکری با دقت و وسواس خاصی با چیدمان درست بازیگران ؛ میزانسن های دقیق و حساب شده ؛؛ با سبک نورپردازی های طبیعی و نورهای ملایم که وام گرفته از تابلوهای نقاشان فلاندری می باشد شعرتصویری زیبا و خوش ریتمی را خلق ... دیدن ادامه ›› نموده است؛
کوبریک با یاری مدیرفیلمبرداری اش جان الکوت با انتخاب لوکیشن های مناسب  و سبک معماری قصرهای دوران ویکتوریایی ؛ وباهچنین استفاده از  لنزهای ویژه( آسپریکال) با دهانه باز دیافراگمی۷ /۰؛ نورهای جانبی که ازپنجره های عمارت های ویکتوریایی میتابد؛توانسته  قاب های نقاشان خلق کرده وبه زیبایی هرچه تمامتر حس و حال آن دوران را زنده کند. اوبا نحوه دکوپاژ؛ کمپوزیسیون های متقارن و کلاسیک تمرکز ببینده را همچون تماشاگر ی تابلوی نقاشی به قاب بندی‌های زیبا و چشم نوازش جلب کرده وبا گرفتن پلان های بلند تماشاگر را به عمق زیبایی می‌برد ودریک تجربه بصری ناب شریک می نماید.
#سینما
#استنلی_کوبریک
#بریلیندون
#کارگردانان_سینما #کارگردانی_سینما
   

امیر مسعود، سپهر و رهام اردشیری این را خواندند
stanco، نیلوفر ثانی و H.M.kiani2 این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید