در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امین افتخاری درباره نمایش خوابیدن: نقطه بیداری کجاست ؟ اجرای قوی ، از بازیگرانی خوب و کارگردانی باهوش و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:20:57
نقطه بیداری کجاست ؟
اجرای قوی ، از بازیگرانی خوب و کارگردانی باهوش و حرفه ای بویژه در بداهه سازی را به تمام عوامل نمایش بیداری تبریگ میگویم ، گرچه بدلیل شرایط و تبعیت از محدودیتهای اجتماعی ، نقاط ضعفی نیز مشاهده میشد ، اما ارزش دوباره دیدن را دارد ، خوشحالم که تمدید شد .
کشف نقطه بیداری ، ممکن است برای هر انسانی حادث شود ، نقطه ای که در آن گاه تنها از سر اتفاق ، یک انسان از خوابی سنگین بیدار میشود و تمام زندگی گذشته را وامی نهد ، دورش می اندازد ، بر همه ی افتخارات یا آنجه به دست آورده پشت پا میزند ، بی آبرویی را بجان میخرد و زندگی دیگری پیش میگیرد ، مبارز کهنسالی که ناگهان مبارزه اش را برخطا می بیند، زن یا مردی که ناگهان زندگی مشترک بیهوده اش را ترک می کند ، کارمند یا کاسبی که ناگهان احساس خلاء می کند و دیگر نمی تواند سر کارش برگردد ، ماموری که بناگاه متوجه میشود سالها به ظالم خدمت کرده است ، جستجو گری که به یکباره می فهمد سال ها به توهمی دل خوش داشته . . .
نقطه ی بیداری تنها ویژه افراد نیست ، ملت ها نیز ممکن است از سر اتفاق یا بعد از سالها عادت کشف اش کنند .
چه خون دلها و رنج ها و غفلت ها و شکست ها باید خورد و کشید ، چشید و مرتکب شد تا در لحظه ای از تاریخ در کسری از زمان ، در یک چشم بهم زدن ، به اندازه همه ی زندگی ، آگاه شد ، فهمید و برخاست ، توان و جسارت تغییر یافت ، گام برداشت و هر سر نوشتی را به جان خرید اما دیگر به جایگاه و مامن پیشین باز نگشت .