در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ehsan khoshkhoo: نگاهی به فیلم مصائب آنا ساختهٔ:اینگمار_برگمان فیلم مدرن  و روانکا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:54:11
نگاهی به فیلم مصائب آنا
ساختهٔ:اینگمار_برگمان
فیلم مدرن  و روانکاوانه درباب ارتباطات روزمره و روزمرگی احساسات و عواطف  با ساختار کولاژگونه؛؛ روایت مردی تنها و گوشه گیر که با مشغولیات ذهنی خود درگیر است و اتفاقی با دوزن زیبا و احساسی آشنا میشه و درگیر روابط عاطفی و نافرجام می گردد. داستان به شکل فیلم در فیلم روایت می‌شود و بازیگران همچون رمان های نو درباره کاراکترها خود و ویژگی های آن رو به دوربین صحبت می‌کنند و دیوار چهارم شکسته می‌شود برگمان در این فیلم همچون فیلمای دیگر به فرم روایی زیبایی دست پیدا کرده و مضامین تماتیک همچون تنهایی و ملال و افسردگی انسان معاصر را در قالب ساختار شکیل که شامل قاب بندی های جذاب و گیرا و نقاشی گونه و همچنین تدوین دقیق و هوشمندانه میباشد به مخاطب ارائه می‌دهد و تجربه استتیک نابی را برای ببیننده به همراه می‌آورد. در ادامه چند مثال ازسکانس های درخشان  این فیلم در زمینه تدوین و سینماتوگرافی رامی آورم؛؛ درصحنه کابوسی که لئو اولمن می‌بیند  در دشت وسیعی پا میگذارد که جنازه ها  و زن های گریان در آن محیط قراردارند؛ زن جنازه ای پسربچه ای را می‌بیند و به سمت جنازه می‌رود حاشیه صوتی(صدا) قطع می‌شود وزن هرچه فریاد می‌زند  صدابه جنازه نمیرسد.
در بحث فیلمبرداری؛در سکانس گفتگوی داخل کلبه سون نیکوست مدیرفیلمبرداری بزرگ و همراه همیشگی برگمان بامهارت تمام لحظه های بصری نابی را با نورپردازی نور طبیعی وسبک جانبی با استفاده از چراغ های روی میز و بازتاب این نور ؛روی چهره کاراکترها قابهایی همچون تابلوهای نقاشی کارواجو و رامبرانت خلق می‌کند. و به استتیک  و غنای بصری فیلم می افزاید.
#سینما
#اینگمار_برگمان
#سینمای اروپا
#سینمای هنری
#نقدفیلم