در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ارسطو خوش رزم درباره نمایش Hidden | پنهان: نمایش هیدن به معنای واقعی کلمه تئاتر است تماشایی ، لذت بخش ، شگفت انگ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:33:55
نمایش هیدن به معنای واقعی کلمه تئاتر است
تماشایی ، لذت بخش ، شگفت انگیز و شریف
کوروش شاهونه را سال هاست که می شناسم بازیگری توانا با وسواس های درستش در انتخاب نقش که حالا چند سالی ست که در قامت کارگردان می درخشد قبلا نمایش مانستر را از کوروش دیده بودم که به حد کافی از دیدنش لبریز از لذت شدم و صحبت درباره آن را در این نوشته مجال نیست . اینجا صحبت هیدن است کوروش شاهونه و گروه اجرایی همراهش نمایشی را این شب ها در سالن قشقایی در مقابل چشم تماشاگر به روی صحنه برده که تمام و کمال است ، کارگردانی بی نظیر ، دقیق و هوشمندانه ، ایده اجرایی بی نهایت جذاب ، طراحی صحنه فوق العاده و استفاده درست از هر آنچه که برای نشان دادن جهان نمایشی که خلق کرده به آن نیاز داشته از جمله ترکیب هوشمندانه صدا ، صوت ، آوا ، موسیقی و تصویر که تماشاگر را از جهان پیرامون و روزمره اش جدا می کند و برای ساعتی به جهان نمایش می برد ، مبهوت می کند و باز میگرداند . و عجب جهان زیبایی . بازی های تمام بازیگران تمام و کمال در خدمت ایده اجرایی و جهان خلق شده کوروش شاهونه است به خصوص ریحانه رضی که بدون شک یکی از درخشان ترین و به جرأت سخت ترین نقش هایش را به بهترین شکل و بی نقص اجرا می کند ( برای حضر از اسپویل نمایش اشاره ای به شخصیت نمایش و ویژگی دشوارش نمی کنم ) . حمید رحیمی بازیگری که بارها افتخار روی صحنه بودن را با او تجربه کرده ام و شکی در توانایی بازیگری اش ندارم را در هیدن به شکلی دیدم که نه تا به حال دیده بودمش نه در تصورم بود که او را به این صورت هم می شود دید و از دیدن اش در این نقش با این شیوه اجرای نقش لبریز از لذت و شگفت زده شدم . در این روز ها که قالب نمایش هایی که در سالن های متعدد تهران به روی صحنه می روند و ناچار از هزینه های کمرشکن تولید یک اثر نمایشی به اجبار از سر و ته خیلی از اجزای لازم برای یک اجرا می زنند تا با اندک درآمد حاصل چرخ زندگی عوامل دخیل در اجرا را بچرخانند ، کوروش شاهونه در اجرایش از هیچ عامل موثری گذشت ... دیدن ادامه ›› نکرده و اگر بخواهم به حق بگویم هر آنچه را که می بایست را تمام و کمال و سخاوت مندانه در اجرایش گنجانده . این احترام به تئاتر است ، احترام به تماشاگری هست که وقت و پولش را در این شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی هزینه کرده تا نمایش ببیند . به احترام تمام عوامل نمایش هیدن کلاه از سر بر می دارم تا ادای دینی کرده باشم به احترام متقابلی که به نگاه و شعورم گذاشتند .
هیدن نیاز به توصیه و سفارش من و امثال من ندارد
اگر تئاتر را دوست دارید اگر مثل من خیلی کم در نمایش هایی که میبینید معنای واقعی تئاتر را پیدا میکنید ، نمایش هیدن را ببینید ، لذت ببرید و از جادوی صحنه و نمایش مسحور شوید .
ریحانه رضی (reyhanehrazi)
🙏🙏❤️❤️
۰۴ مرداد ۱۴۰۲
ارسطو خوش رزم (arastookhoshrazm)
کوروش شاهونه
ارسطو جانم عزیزم از لطف تو برادر عزیز و ارتیست بسیار ممنونم از طرف کل گروه هیدن🙏♥️🙏
دم شما و کل گروه هیدن گرم
بدرخشین تا همیشه 💚👌
۰۴ مرداد ۱۴۰۲
ممنونم🙏🏻🦋
۰۸ مرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید