در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | فاطمه فریمانی درباره نمایش ژنرال مجهول: اول از همه ای کاش کارگردان انتهای کار شروع به صحبت نمی‌کرد، بار منفیش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:35:13
اول از همه ای کاش کارگردان انتهای کار شروع به صحبت نمی‌کرد، بار منفیش بیش از مثبت بود اما با این جمله که نقل قول کردن "حیف وقت" مخالفم، چون به هرحال ایرادی نداره آدمی گاهی وقت بگذاره پای یه چیزایی حتی به غلط! شما یا هنرت گویاست و پیامت رو منتقل می‌کنه یا نه! که در حالت دوم سکوت زیباتره.
ای کاش نوازنده به حضور ما احترام می‌گذاشت و رفت‌وآمد بیجا نمی‌داشت! شما یا پشت صحنه‌ای که پس چرا در دیدرس ما بودی یا جلوی صحنه‌ای پس چرا قدم می‌زنی! و البته سایر عوامل پشت صحنه که به طرز عجیبی دائما در رفت‌وآمد بودن!
نقش اون ویدئو و عکس‌ها و باقی چشم‌آزاری‌هارو هم اصلا متوجه نشدیم...
کامنت‌هارو که خوندم متوجه اصطلاح پژوهش و آزمایش شدم، که البته از نگاه کسی که پژوهشگری رو به صورت آکادمیک خونده و اگر دوستان ناراحت نشن، عرض کنم پژوهش جامعه هدف داره، پولی بابتش نباید گرفت، در ابتدا، و نه انتهای کار باید به افراد اطلاع داده بشه که چه خبره و بعدا نتایج آزمایش بهشون اطلاع داده بشه، که من براش صبورانه منتظر می‌مونم و بسیاری مطالب دیگر که تخصصیه و در این مقال نمی‌گنجه.
اگر اشتباه نشنیده باشم، کارگردان گرامی از دانشجویی بودن کار صحبت کردن، اما متاسفانه حتی کمترین تخفیف دانشجویی در کار نبود.
ای کاش بازیگر خانمی که حتی اسم شخصیتش یادم نموند بهتر می‌بودن، که مجبور نمی‌شدید کلمه اول دیالوگ رو بگید تا یادش بیاد یا تپق بزنه و صداش ... دیدن ادامه ›› به انتهای سالن نرسه!
در پایان؛ اگر مارگریت در پیش‌پرده نبود، اونقدر با اشتیاق نمی‌رفتم داخل و البته مارگریت بعدی هر دو عالی بودن و البته بقیه بازیگران عزیزتون که تنها نقطه قوت این آزمایش/پژوهش بازی شما بود.
سپاس که به تماشا نشسته و برای ما نوشتید
نتایج آزمایشی که گفتید در آینده ای نزدیک تحت عنوان کتابی که حاصل تجربه زیسته سازندگان و شما مخاطبان عزیز است منتشر خواهد شد 🙏🎭
۲۰ مرداد ۱۴۰۲
درود بر شما و سپاس از اینکه با دقت برامون نوشتید🙏🏻
شیوه‌ی ما برای پرداختن به متغیرهای پژوهشی‌مان، PaR یا عمل(تولید عملی یک اثر هنری) به‌مثابه پژوهش است، که جامعه‌ی هدف‌اش تمام دست‌اندرکاران ساخت اجرا/آزمایش و تمام کسانی‌اند که در ساختار رسمی اقتصاد هنری، حاضر به تماشای اثر شده‌اند؛ بنابراین مواردی که درباره‌ی اصول پژوهشی به آن اشاره کردید در این شیوه محلی از اعراب ندارد.
مورد بعدی، ما تاکید کردیم که این کار دانشگاهی‌ست، نه «دانشجویی»! و اینکه ما با مذاکرات بسیار با مجموعه‌ی مالی تئاترشهر توانستیم سه روز اول هر هفته را با ۵۰ درصد تخفیف برای دانشجویان محترم درنظر بگیریم. شاید اطلاع‌رسانی ما ضعیف بوده که شما اطلاع نداشتید، از این بابت از شما بسیار پوزش می‌طلبم🙏🏻🙏🏻
درباره‌ی باقی مواردی هم که ذکر کردید، حتما بهش توجه خواهیم کرد، باز هم سپاس از شما که دقیق و اصولی برای ما نظرتون رو نوشتید🙏🏻🌹
۲۰ مرداد ۱۴۰۲
علیرضا قیاسوند
درود بر شما و سپاس از اینکه با دقت برامون نوشتید🙏🏻 شیوه‌ی ما برای پرداختن به متغیرهای پژوهشی‌مان، PaR یا عمل(تولید عملی یک اثر هنری) به‌مثابه پژوهش است، که جامعه‌ی هدف‌اش تمام دست‌اندرکاران ...
ممنون که تمام عوامل انقدر با لطف و مهر پاسخ می‌دید، سعه صدرتون در واکنش به انتقادها تحسین‌برانگیزه🌹
من دانشجو نیستم و خودم هم بلیت رو نخریدم اما چون چیزی مبنی بر تخفیف ندیدم عرض کردم، البته همونطور که حدس زدم اشتباه متوجه گفته جناب کارگردان شدم.
متشکرم از توضیحتون
۲۱ مرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید