در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ماهرو رستمی درباره سریال زخم کاری - فصل دوم - قسمت چهارم: به قول معروف حوضی که ماهی نباشه قورباغه سپهسالاره. زخمی کاری 1 با وجود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:54:47
به قول معروف حوضی که ماهی نباشه قورباغه سپهسالاره. زخمی کاری 1 با وجود تمامی نقطه ضعف هایش موفق شده بود مخاطب خودر ا به دست بیاورد همین موضوع باعث شد عوامل تصمیم بگیرند ببیننده ها و مخاطبان را به غلط کردن بیاندازند.
زخم کاری 2 یک کپی برداری ضعیف از زخم کاری 1 است .گویی هز کدام از شخصیت های جدید وظیفه دارند شخصیت های سری اول را بازسازی کنند.سیما میتواند همان جوانی سمیرا باشد همان قدر طماع و حریص که برای رسیدن به رویاهایش حاضر است با مردی که هم سن پدرش است ازدواج کند و در طول زندگی مشترکش به دنبال دست یابی به خواسته هایش باشد . البته کارگردان سعی کرده است که از خشونت ظاهری بکاهد و به سیاست مندی او اضافه کند.
طلوعی یکی دیگر از شخصیت هاست که می تواند همان رقیب مالک باشد با این فرق که بارها تکرار می شود که از مالک بدذات تر و قوی تر است و سعی دارد این نکته را به مخاطب القا کند.
در مورد شخصیت میثم احتمالا این طور به نظر می رسد که کارگردان از اون خواسته است که جواد عزتی را سرلوحه کار خود قرار دهدو حتی حرف زدن و راه رفتن و عاشق شدنش کپی شخصیت مالک باشد.
زخم کاری 2 سریالی بسیار کند است که به جای حادثه آفرینی در هر قسمت فقط یک شخصیت جدید رو می کند بی آنکه آن شخصیت ها در جلو بردن خط داستان ... دیدن ادامه ›› موثر باشند.
داستان به حدی آبکی و کند پیش می رود که کارگردان مجبور است برای جلوگیری از ریزش مخاطب مالک را گروگان نگه دارد تا در آخر هر قسمت رخی از آن به بیننده نشان دهد که چنان چه بیننده بچه خوبی باشد سرانجام یک روز مالک را وارد داستان کند .
stanco، پیمان لسان، سپهر و مسعود فکور این را خواندند
امیرمسعود فدائی این را دوست دارد
چه خوبه که بعد از مدت‌ها اینجایی
۱۱ مهر ۱۴۰۲
سپهر
چه خوبه که بعد از مدت‌ها اینجایی
قربونت سپهر جان
قلب
۱۲ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید