در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | amin khatami درباره نمایش پدر: پیرو اظهارات آقای ارجمندی ، بطور مشخص دیشب 18 مهر 1402 در سالن اصلی ت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:03:47
amin khatami (amin22)
درباره نمایش پدر i
پیرو اظهارات آقای ارجمندی ،
بطور مشخص دیشب 18 مهر 1402 در سالن اصلی تئاتر شهر و همینطور سالن انتظار شاهد برخورد هاس سخیفی از موضع بعضی عوامل مجموعه بودیم هرچند بدنه اصلی پرسنل مجموعه بی نهایت همگرا و محترم اند....بازم بقول آقای ارجمندی بگذریم و بریم سراغ خود نمایش.
نمایش از لحاظ ارایه استاد کیانیان عزیز و البته آقای چنگیزیان و اون همسر آقای کارگردان و تا حتی بقیه عوامل کار قابل در کل قابل قبول بود.البته ساختار خود نمایشنامه بنظرم خیلی چغر بود و هر بیننده ای نمیتوانست باهاش ارتباط موثر بر قرار کند(خصوصا بعضی فرازهای نمایش یکمقدار کانهو عامدانه کش داده شده بود!).ضمن اینکه طراحی صحنه اگرچه بنظر گرانقیمت میامد اما بگمانم میتوانست خیلی بهتر و پر بار تر و جذاب تر طراحی و ارایه شود.یکی دو مرتبه هم عوامل(جز استاد کیانیان و آقای چنگیزیان) در ارایه دیالوگ ،یک تپق هایی زدن و انگار که یک لحظه سناریو از ذهن بازیگر زایل شده(تمرین ها بنظر کامل نبوده و عوامل یک مقدار بنظر ناهماهنگ می امدند...البته محتملا در روزهای بعدی عوامل با هم روانتر و همگرا تر عمل خواهند کرد)...به هر روی ممنون از همه عموامل و البته جاوید باد یاد و خاطره ی آتیلا پسیانی که خودم ازش تئاتر کم ندیدم.
سلام. چطور ممکن است که بدنه اصلی یک موسسه/تشکیلات/مجموعه، درست و محترم باشد اما زیردستان/کارکنان/عوامل، رفتار غلط/سخیف/نادرست … از خود نشان دهند؟ ممنون می شوم توضیح دهید
۱۹ مهر ۱۴۰۲
امیرمسعود فدائی
فریبا جان اخیراً تئاتر شهر رفتی؟
خیر
۱۹ مهر ۱۴۰۲
فریبا
خیر
اگه رفته بودی برات سؤال پیش نمیومد آخه.
۱۹ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید