در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | Leila Gholami درباره نمایش اِرینوس: با احترام من امشب ضعیف ترین تاتر عمرم رو دیدم ازین همه نظرِ مثبت غاف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:36:09
با احترام من امشب ضعیف ترین تاتر عمرم رو دیدم
ازین همه نظرِ مثبت غافلگیر شدم قطعا که لطفِ دوستان خودِ تیم بوده
از این به بعد سعی میکنم که گولِ کامنت های فِیک رو نخورم 😏
نمایش به شدت خسته کننده بود و حتی یه عده وسطِ نمایش سالن رو ترک کردند ، من تا انتها منتظر بودم که نمایش یه حرفی واسه گفتن داشته باشه ولی نداشت!
ممنون از محبتتون🌹
۰۱ آبان ۱۴۰۲
فاطمه رحیمی
دوست بسیار گرامی شما احتمالا تعریف درستی از نقد در ذهنتون ندارید و به همین خاطر اونو به مشکل بزرگ همه ایرانیها معنی میکنید و متاسفانه چشمتون رو روی این همه پیشرفت مردم بستید و اظهار میکنید که ...
این گروه و تمام گروه های دیگر قطعا برای بالا بردن هر نمایشی چه قوی و چه ضعیف زحمت فراوان میکشند کسی برای تخریب نقد نمیکند ولی از نظر بنده هم این نمایش ضعیف بود و حوصله سر بر، چرا؟ چونکه چند نفر حتی سر نمایش سالن را ترک کردند و این قابل قبول نیست. به نظرم اگر که بگذارید همه نقد خودشان را داشته باشند و طرفداری بی جا نکنیم و کسی که نقد میکند را تخریب نکنیم خیلی بهتر است. طرفداری شما هم خیلی جالب هست. اگر کلیه نظرات را مطالعه بفرمائید میبینید که تمامی نظرات هم مثبت نیست!!! و شما با غرض ورزی نظرات خودتان را به دیگران تحمیل میکنید.
۱۳ آبان ۱۴۰۲
آقا من هم دیشب این کار رو دیدم و اصلاً نپسندیدم به طوری که در تعویض پردهٔ سوم و چهارم از سالن زدم بیرون!!
۱۳ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید