در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مرتضی فرهمند درباره نمایش بنگاه تئاترال: با سلام چند سال پیش در تماشاخانه سنگلج این تاتر فاخر را چند بار دیده
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:35:06
با سلام
چند سال پیش در تماشاخانه سنگلج این تاتر فاخر را چند بار دیده بودم. اجرای جدید با ترکیب بازیگران جدید و باز نویسی جدید از سوی هنرمند گرانمایه جناب آقای مرزبان تاتر بی نظیری را به اجرا گذاشت.
شبی بی نظیر و خاطره انگیز که با حضور هنرمندان در جمع تماشا چیان و افتخار عکس برداری و صحبت و ملاقات هنرمندان بزرگی همانند مجید مظفری ، محمود بصیری، رسول نجفیان و ... صد البته کارگردان معزز هادی. مرزبان (جناب ، عالیجناب، آقا ،بزرگ ، هنرمند و ... که همگی برازنده این عزیزان است را به قرینه لفظی حذف کردم چرا که نام این عزیزان در برگیرنده همه این واژه های احترام و فاخر می باشد) لذت این تاتر را دو چندان کرد. هنرنمایی جناب مظفری و سایر بازیگران همانند الماس می درخشید ... آرزوی سلامتی ، تندرستی و طول عمر همه عزیزان را دارم و بابت ساختن شبی به یاد ماندنی دست تک تک این بزرگان و سرمایه های هنر این مملکت را خاضعانه می بوسم . برقرار. باشید
سیدمحمدصادق سیادت (siyadat)
باسلام و احترام؛
از اینکه مارا تماشا کردید از شما بسیار ممنونیم.
سپاسگزار شما خواهیم شد تا از طریق پنج ستاره بالا، امتیاز خود به این نمایش را ثبت نمایید.
۱۶ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید