در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | حسام اشعرین درباره نمایش به دنبال دروغگو: کاری متوسط در متن که اضافاتی در آن دیده می‌شد. موضوع دروغ در بین صاحبا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:07:33
کاری متوسط در متن که اضافاتی در آن دیده می‌شد. موضوع دروغ در بین صاحبان قدرت می‌توانست با پرداخت بهتری به چالش کشیده شود که متاسفانه این امر دیده نشد. با توجه به ژانر نمایش که کمدی انتقادی عنوان شده بود، آنچنان انتقادی نبود، جز یکی دو تا دیالوگ که به دلم نشست.
چندتا رفت و آمد بی مورد به صحنه که اصلاً نیازی نبود و بیشتر به خاطر بالا رفتن زمان نمایش بود، کاملاً مشهود بود. یه جاهایی حس شلختگی تو کار اذیت می‌کرد.
دکور بد نبود. بجز دو سه مورد بازی‌ها چندان دلچسب نبود. گاهی اغراق در بازی به معنی بازی خوب نیست. چیزی که در بازی نقش نگهبان آقای نماینده دیده می‌شد.
آرش نایبی و بازیگری توانا دیدم که قطعا میتونه تو ادامه مسیر خود و با انتخاب دقیق به جاهای خوبی برسه، نگار عزیزی هم با جلو رفتن کار بازی خوبی ارائه داد. بهرحال تشکر میکنم از زحمات تمامی عوامل این کار و آرزوی موفقیت های بیشتر دارم.
خیلی ممنونیم از حضور شما و نگاه ریزبینی که دارید
امیدواریم در کارهای بعدی با کیفیت بهتری در خدمت شما باشیم و رضایت کامل شما را جلب کنیم🙏💐
۱۵ آذر ۱۴۰۲
نگار عزیزی
خیلی ممنونیم از حضور شما و نگاه ریزبینی که دارید امیدواریم در کارهای بعدی با کیفیت بهتری در خدمت شما باشیم و رضایت کامل شما را جلب کنیم🙏💐
پاینده باشید 💐🙏
۱۵ آذر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید