در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | تیم فنی سایت: درود بر یاران دیوار افتخار می‌کنیم که در میان حضور و فعالیت چشمگیر کا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:31:49
درود بر یاران دیوار
افتخار می‌کنیم که در میان حضور و فعالیت چشمگیر کاربران سایت تئاترشهر هستیم، سایتی که در طراحی و ساخت آن دقت و تلاش بسیار زیادی رفته است تا شایسته شان مخاطبان آن باشد. در این راستا گزارشی از شیوه شکل‌گیری و پیشروی این سایت خدمت شما همراهان خانواده کاربران سایت تئاترشهر ارایه می‌گردد:

تیم فنی این سایت با نام "گروه نرم‌افزاری انسان" که از سال ۸۰ به شیوه حرفه‌ای و تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و توسعه سیستم‌های بر پایه وب فعال است، در سال ۸۸ طرح راه‌اندازی و پشتیبانی راهبردی سایتی درخور را تقدیم مجموعه تئاترشهر نمود که با نگاه مثبت و مدبرانه مسوولین این مجموعه مواجه شد و بر این اساس نخستین وب‌سایت رسمی مجموعه تئاترشهر ایجاد و برپا گردید. نگاه دورنگرانه و هوشمندانه مورد نظر دو طرف تعریف نوعی همکاری بود بدون آن که کوچکترین هزینه‌ای را به مجموعه تحمیل نماید.
در راه‌اندازی این سایت سه هدف و چشم‌انداز مشخص، وجود داشت:

۱. گسترش هنر و فرهنگ در کشور و به ویژه هنر تئاتر.
۲. افزایش اعتبار نام و همسویی با ایده‌های درازمدت تیم فنی با ارایه قدرتمند و شایسته ... دیدن ادامه ›› سایت مجموعه تئاترشهر.
۳. سهیم بودن در بالا رفتن فرهنگ ارتباط اجتماعی بالغ در جامعه.

نسخه آغازین این سایت با بیش از ۳ ماه تلاش شبانه روزی برپا شد که از آن زمان در این سه سال هر چند ماه با پیشرفت‌های جزیی و به صورت متوسط هر سال یک نسخه تازه با ارتقای اساسی همراه بوده است. این سایت همواره همسو با قوانین کشور گام برداشته‌است. سایت مجموعه تئاترشهر از چند نگاه می‌تواند یک "رویداد" برشمرده شود:

- ارایه بستری پیشرفته و آزاد برای ارایه نظر مخاطب‌ها درباره آثار و گفتگوی علاقه‌مندان با یکدیگر.
- اعتماد دو سویه ارزشمند بخش دولتی و بخش خصوصی در بهره از تخصص و تمرکز بخش خصوصی برای پیشرفت که با بالاترین همراهی و همدلی در این سه سال همراه بوده است.
- افزایش مخاطبان تئاتر و کمک به عمومی‌تر شدن هنر در جامعه.
- ایجاد بستر مشارکت و دخالت عمیق کاربران یک سایت در راهبری آن.

هرچند بر اساس قانون و شیوه معمول در سایت‌ها (چه در کشورمان و چه در بزرگترین سایت‌های جهانی) نوعی یک سویی در وضع شرایط بهره از یک سایت برای کاربران وجود دارد و حق بی‌چون و چرای تنظیم قواعد، روش‌ها و خدمات آن محیط برای بانیان آن محیط است، اما یکی از ایده‌ها و رویکردهای جدی این تیم، از همان زمان راه‌اندازی سایت، دخالت کاربران در پیشرفت و برنامه‌های آن بود و اعتقاد دارد این رویکرد هرچند با چالش‌هایی همراه می‌باشد، اما گامی بسیار توانمند در پیشرفت محیط است. در این راستا چشم‌انداز دراز مدت و نهایی، شکل ویژه‌ای از شورای راهبری بر اساس رای‌گیری از بین خود اعضا بود. در گام نخست و به عنوان آغاز راه رسیدن به بلوغ و آمادگی محیط برای اجرای این طرح، گروه راهبری کنونی تشکیل شد که از بین کاربران فعال‌تر سایت از سوی خود تیم فنی انتخاب و به همکاری با این گروه دعوت شده‌اند که تا کنون چندین دگرگونی در اعضا داشته است و خواهد داشت. همچون خود تیم فنی،‌ ادعایی بر بهترین بودن و بی‌کاستی بودن این عزیزان که گاه شبانه روزی در حال تلاش و زحمت بی‌چشمداشت بوده‌اند، نبوده و نیست، ولی آنچه مهم است، دستاوردهای بزرگ این شیوه در عمل، و مسیری‌است که رو به سوی طرح اصلی دارد.

مهمترین بخش این گزارش خبری افتخار آمیز از سوی تیم فنی برای شماست و آن نوید یک سیستم گسترده و پیشرفته برای پوشش فراگیر هنر‌های گوناگون افزون بر تئاتر می‌باشد که بیش از چهار سال در حال کار آرام روی ایده‌ها و طراحی فرآیندهای آن هستیم و بسیار از تجربه‌های سایت تئاترشهر بهره‌مند است. این سیستم تا پایان سال ۹۱ رونمایی و در خدمت جامعه بلندنظر هنردوستان خواهد بود. و این در کنار خدمات مهم دیگری‌است که در طول سال اعلام و بهره برداری می‌گردد.

به همراهی با شما می‌بالیم و آن را دلگرمی و انگیزه اصلی خود در ادامه این راه پر تلاش می‌دانیم.
با احترام
گروه نرم‌افزاری انسان
تیم فنی سایت تئاترشهر
سپاس از تیم فنی سایت تئاتر شهر.

۱۹ فروردین ۱۳۹۱
واقعا دست مریزاد

دمتون گرم
۱۹ فروردین ۱۳۹۱

سپاس از تیم فنی عزیز
۲۰ فروردین ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید