در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | عقیل بهرامی درباره نمایش بازگشت افتخار آمیز مردان جنگ: بی شک امشب شاهد یکی از شریف ترین، دقیق ترین و زیباترین نمایش هایی بود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:07:20
بی شک امشب شاهد یکی از شریف ترین، دقیق ترین و زیباترین نمایش هایی بودم که این روزها بر روی صحنه اجرا می شود.

نمایشی با مضامین عمیق انسانی و نگاهی دقیق به جنگ و تبعات ناشی از آن بر روح و روان انسان ها، چه سرباز نگون بختی که اسلحه بدست به فرمان بالاسری تیر میزند و چه مردمی که در پی بازگشت یا نبود آنان زندگیشان نابود و غم انگیز تر از آنچه بوده می شود.

اجرایی بس قوی زیر نظر و نگاه تیز بین استادی بر حق به نام آرش دادگر

دوستانی که من رو بیشتر میشناسن می دونن که از واژه استاد به سختی استفاده می کنم، چرا که در زمانه ای که استاد علی رفیعی خدا رو شکر نفس می کشد (سایشان مستدام انشالله) سخت است در پیشوند نام دیگران این واژه را بکار بست.

و البته که متاسفانه از عزیزانی که این روزها به دلیل کارهای پیشین ... دیدن ادامه ›› شاید و یا سن بالا و موی سفیدشان مدام واژه استاد استاد به ایشان میبندند، همین روزها بر صحنه میزانسان های غریبی میبینیم که دیگر کار از شلوار پایین کشیدن برای خندادن گذشته و بازیگر (ببخشید که این کلام را به کار میبرم) مرد سر زیر دامن بازیگر زن می کند بر صحنه که تماشاچی بخندد و فروش بیشتر شود!!!

در همین روزها اما شاهد نمایشی شریف با بازی هایی درجه یک و بی تقص مخصوصا در قامت نقش اصلی نمایش به همراه دیگر عزیزان شاهدیم که هم خوش ریتم است، هم قصه و درام چفت و محکمی دارد و مخاطب را به فکر فرو می برد.

مهران واشقانی الحق که قدر موقعیت را میداند و سخت تلاش میکند و با انرژی فراوان و بازی دقیق مرا امشب به وجد آورد. بسیار لذت بردم تماشای تک تک عزیزان بر صحنه 🙏🏻
ممنون از حال خوبی که برایم ساختید و محال است این نمایش و میزانس هایش را از یاد ببرم.

خدا قوت به همگی

عزیزان تیوالی به شدت پیشنهاد میشود در این روزهای پایانی و در این برهوت تئاتری این نماین قدرتمند را به تماشا بنشید و کیف کنید.

یا حق