در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهسا مهدی درباره نمایش محیط زیست: از اونجایی که یکبار روز پدر این نمایش رو به علت ترافیک فوق عجیب از دست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:23:08
از اونجایی که یکبار روز پدر این نمایش رو به علت ترافیک فوق عجیب از دست دادم .با امتیازات تیوال و تعریف دوستان نمیتونستم که بیخیالش بشم پس دیروز دوباره بلیت خریداری کردم که الان خیلی پشیمونم.
با احترام به زحمتی که کشیده شده ولی واقعا از نظر من نمایش خوبی نبود.متن هیچی نداشت. فقط تکرار کلمات که به جای اینکه خنده دار باشه آزاردهنده و خسته کننده بود.کل متن نمایش توی یه جمله میخواستم بگم...خلاصه میشد.
به نظرم میشد توی یک ساعت و کمتر جمع بشه شاید یه کمک کوچیکی به کار میشد.
هم کلیت ایده هم دکور برای من یادآور نمایش سیزده بدر بود ولی واقعا اصلا و ابدا قابل قیاس نیستن.دکور که کاملا خلاصه و کم هزینه شده سیزده بدر بود.
تنها چیزی که میتونست یکی دوبار خنده رو لبات بیاره تلاش های داریوش رشادت و مجید یوسفی بود که اونا هم حیف شدن چون نمایش چیزی برای ارائه نداشت.
نمیدونم تجربه دیدن سیت کام ها و استندآپ های خوب خارجی زیاد بود یا چی ولی واقعا من شاید بگم در طول کار فقط دو سه بار خندیدم و واقعا غبطه خوردم به ردیف پشت سر که با هر ثانیه نمایش جوری قهقه میزدن که خود همراهشون هم تذکر میدادن که رعایت کنید بچه ها تئاتر اومدیم!
دلیل اینکه برای شما خنده‌دار نبوده به تفاوت ذایقه کمدی افراد برمی گرده ...مثلا برای یعده سریال‌های مریخ و مگه تمام عمر...بشدت بیمزه و برای گروهی خیلی بامزه بوده و جالب اینکه بین هردو گروه آدمایی که سیت‌کام و کمدی‌های انگلیسی زبان زیاد دیدن وجود داره...اگه از سریالای بالا و یا لیسانسه‌ها خوشتون نیومده که کاملا طبیعیه که این نمایش هم از نظرتون خنده‌دار نباشه...ولی کلا سلیقه بویژه در مورد کمدی قابل پیش‌بینی نیست ، من دیشب با کسی که ادعا میکرد عاشق کمدی هست و... برخورد کردم که از «همیشه فیلادلفیا....» بدش اومده بود!!! (از نشانه‌های دوره آخرالزمان!)
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
محمدرضا دانش
دلیل اینکه برای شما خنده‌دار نبوده به تفاوت ذایقه کمدی افراد برمی گرده ...مثلا برای یعده سریال‌های مریخ و مگه تمام عمر...بشدت بیمزه و برای گروهی خیلی بامزه بوده و جالب اینکه بین هردو گروه آدمایی ...
سلام به شما.
دقیقا درست میگید این کاملا به سلیقه برمیگرده که آدم با چه طنزی بتونه ارتباط برقرار کنه.
به طور مثال اگه من این کامنت رو از شما قبل از تماشای کار میدیدم حتما این نمایش رو از لیستم حذف میکردم چون کارهایی که ازشون اسم بردید در باب سلیقه طنز من نبودن(حتی تموم عمر چندتا بهاره که بخاطر علاقه ام به فضای کارهای سروش صحت خیلی با خودم کلنجار رفتم ولی بعد چند قسمت ولش کردم)
در کل چون خودم شخصی هستم که کارها رو از روی نظرات و امتیازات تیوال و البته کامنت گذارانی که دیگه بهشون شناخت پیدا کردم انتخاب میکنم
دوست داشتم اگه شخصی هم نظر من هست تونسته باشم در وقت و هزینه ای که میخواد انجام بده دید بازتری در اختیارش قرار بدم
۱۲ بهمن ۱۴۰۲
رسول کاهانی
ممنون
خسته نباشید همگی ✨
۱۲ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید