در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Mahmoud Mehrabi درباره نمایش خمره: درود بر کارگردان و هنرمندان محترم تاتر خمره. من دیشب نمایش شما رو دیدم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:08:02
درود بر کارگردان و هنرمندان محترم تاتر خمره. من دیشب نمایش شما رو دیدم ولی بعد از یک روز همچنان پر از علامت سوال هستم. تاتر خمره در بهترین حالت می‌توانست در گروه تاتر دانشجویی جای بگیرد. بازی‌ها به شدت ابتدایی و تصنعی. حتی شخص دن لولو که اکت بیشتری نسبت به بقیه هنرمندان داشت ار ابتدا تا انتهای نمایش کاراکتر کلیشه ای فرد زورگو را با کمترین خلاقیت پیش برد. جناب زارع پور عزیز، پیرنگ داستان زیبای خمره در نمایش شما اصلا وجود نداشت. حس بی اعتمادی دن لولو نسبت به زیردستانش در کجای کار به چشم میخورد؟ من تاتر شما را بر اساس نظر مخاطبان و ژانر کمدی بودن کار انتخاب کردم ولی قطعا خود شما هم با بنده موافق هستید که در تمام یک ساعت اجرای نمایش کمترین صدای خنده از حاضرین شنیده شد. اگر ملاک فقط به روی صحنه بردن اثر به هر قیمتی باشد باید منتظر روزهایی باشیم که از نمایش فاخر فقط اسمی باقی مانده و تاترهای فست فودی و یک روزه، نمایشخانه ها و تالارها را به تسخیر خود درآورده اند. با آرزوی بهترین ها برای شما و هنرمندان عزیز خمره
من کار رو ندیدم ولی بی‌نهایت از نوشتهٔ زیبا، محترمانه و مشفقانهٔ شما لذت بردم🌹🌹🌹
۲۰ بهمن ۱۴۰۲
دوست عزیزم کم لطفی میفرمایید.
نمایشی که من دیدم ،درسته که داستانی فاخر دارد اما گروه بازیگری که اکثرا تجربه اولشان در صحنه است با تمام وجود سعی در اجرای نقش خود داشتند، به امید دیده شدن و تشویق از طرف شما هنردوستان گرامی.
بیاییم با احترام به زحمات این جوانان عاشق بازیگری، مثبت ها را بیشتر ببینیم نتاکاستی ها ....
۲۳ بهمن ۱۴۰۲
درود بر شما.
کاملا موافقم.
متاسفانه نقد کردن درست یک اثر هنری کاری نیست که مساله ای جانبدارانه باشد و کسی بدون دیدن نمایش فقط از روی جانبداری از رفیقش که درباره نمایشی نظر داده حرف او را تایید و یا رد کند.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید