در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد شکاری یزدی درباره نمایش کمدی رمانتیک میدان یاقوت | همراه با موسیقی زنده: نگاهی فمنیستی به ماجرای عشق یاقوت به معشوقی ناشناخته و اجرای سناریوهای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:36:11
نگاهی فمنیستی به ماجرای عشق یاقوت به معشوقی ناشناخته و اجرای سناریوهای گوناگون یحتمل!
البته که به نظر من یاقوت خانم اختلال روانی داشته اند که از اختلال ادجاستمنت یا تطابق با شرایط شروع شده و تا حد هذیان اروتومانیا که هذیانی پارانوئید است که فرد فکر میکند کسی عاشقش است پیش رفته است.
از این که بگذریم و بقول نمایشنامه نویس قضاوت نکنیم، مسئله عشق و عاشقی بویژه در ایران مشکلات خود را دارد. بقول نمایشنامه مردان هوسبازند یا زنان آهن پرست؟
بپذیریم که روابط دو جنس مخالف سطوح گوناگونی دارد و‌هر سطح در جای خود نیک و زیباست. تنها نبایستی بهمدیگر دروغ بگوییم.
رابطه ای میتواند برای رفع نیازهای جسمی و‌جنسی و یا حتا مالی باشد. بسیار هم خوب ولی آنرا بالاتر به دیگری عنوان نکنیم.
رابطه ای میتواند سطحی بالاتر برای رفع تنهایی و نیازهای روانی همدیگر باشد. آنهم خوب است در صورتیکه هر دو طرف سطح این رابطه را بدانند و اگر کس دیگری نیازهای روانی و حس تنهایی یکی از دو زوج را بهتر برطرف کرد و پارتنرمان ما را ترک کرد آمادگی پذیرشش را ... دیدن ادامه ›› داشته باشیم.
در نهایت بالاترین سطح عشق و دلدادگی و دلشیفتکی دوطرفه است که با پول و‌موقعیت بهتر و پیر شدن هم قابل جایگزینی نیست و هر دو طرف در تمام عمر بهم وفادار و از وجود یکدیگر لذت میبرند.
قبول کنیم عاشقی شاید نصیب هر کس نشود و سطح روابط پایین تری در زندگی نصیبمان شود. بهتر است با واقعیت کنار بیاییم و روابط را آنگونه که هست ببینیم تا در دام خیالبافی یاقوت وار نیفتیم.