در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | حسنا خ درباره نمایش شیزوفرنی: واقعا میتونم بگم یکی از بهترین نمایشهایی بود که دیدم. تمام 70 دقیقه می
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:59:10
واقعا میتونم بگم یکی از بهترین نمایشهایی بود که دیدم. تمام 70 دقیقه میخکوب بودم و یک لحظه هم حتا یک خمیازه نکشیدم. واقعا کار قوی و عالی بود. از لحظات واقعا خنده دار اجرای آقای غفارمنش عزیز و آقای رازانی عزیز و تمام دوستان عزیز بخصوص خانم معلم عزیز به آخر نمایش رسیدیم که خیلی خوب داستان جمع شده بود و اجرای پایانی خانم خدادیان که غم بیماری شیزوفرنی رو توی دلمون نشوند. تک تک بچه ها قشنگ بود اجراشون. انگار روی بازی تک تکشون از مداد و خودکار بگیر تا تراش و ناصر و ممد ریش و دوستت دارم و افسر نازی و بقیه ای که شرمنده ام که یادم نمیاد اسمهاشونو ماه ها وقت صرف شده بود.
صدای آقای بهزاد و تسلطشون به اجرا و تیم موسیقی قوی و اون خانم که لالایی رو میخوندن واقعا اجرا رو زیباتر کرد.
دیگه نمیدونم چی بگم. صفت کم آوردم برای توصیف. فقط میدونم صفت با ص هست :)))
آقای غفارمنش عزیزم هم توی تلویزیون انقدر نمیدرخشیدن که توی تیاترهایی که ازشون دیدم میدرخشن. از بانوی محبوب من گرفته تا همین نمایش بینظیر شیزوفرنی که دیشب دیدم و قصد دارم دوباره برای تماشاش بیام.
من یک بیننده ساده هستم اما خوشحالم که هر چی بیشتر تیاتر میبینم حس میکنم نمایشها بهتر و بهتر میشن.
بمونید و بدرخشید.