در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | روزبه س درباره نمایش از نظر سیاسی بی ضرر: امروز پنجشنبه بیست و شش بهمن نمایش را دیدم و همیشه عادت دارم نقد را از
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:34:00
امروز پنجشنبه بیست و شش بهمن نمایش را دیدم و همیشه عادت دارم نقد را از پوستر نمایش آغاز کنم.پوستر نمایش با تم سبز آبی و عکس هایی از بازیگران به همراه ادوات قتل در عین نشان دادن خشونت عنان گسیخته جامعه ایران سانتی مانتالیسم این جامعه که کمی هم تطهیر خشونت است را عیان می کند. در پوستر نمایش آکترس هایی با لباس نارنجی و آکتوری با کراوات زرشکی می بینیم. که متأسفانه در لباس های نمایش این رنگها نبود! من به این نکته نمره منفی می دهم یا پوستر نمایش باید از صحنه نمایش باشد یا تصویر سازی این تصویر ناهماهنگ را نمی پسندم.
جامعه ای که بیش از نگرانی برای بره دیده نگران آبروی خانواده و شخص بزه‌کار است و مگر در موارد استثنایی علاقه ای به فاش کردن هویت واقعی بزهکار ندارد!
ایران خیالی نمایش دانشگاه اختلاس دارد دزدی و قتل دانشگاه و آژانس ارتکاب قتل دارد! فقط دو جای نمایش نامی پلیس یعنی تا حدودی قانون می آید که به نظرم خیلی جالبه اول وقتی که ماشین حمل پول مورد دستبرد قرار می گیرد دوم آخر نمایش!
در جامعه ای با دزدان و قاتلان تحصیل کرده دارد ! و بنگاه های خوب قتل قاتل تجربی استخدام نمی کنند اما زینال به مراتب با سواد تر از دزد تحصیل کرده است!
این ایران خیالی که باریستا مبادی آداب ناگهان مانند لات کوچه ها می شود . مراسم خودکشی دارد اگرچه کمی اغراق شده است اما خلاف نرم هم نیست.
نمایش ضعف میزبانی دارد یعنی در انتهای نمایش عوامل معرفی نمی شوند در حالی که هم گروه موزیک هم بازیگران در تعداد آن نیاز به تشویق دارند. همانگونه ... دیدن ادامه ›› که در تئاتر عواملی مانند خوردن چیپس مخل کار اجراست تشویق هم بنزین ادامه راه موفقیت است. و لازم است به مخاطب بازیگران و عوامل معرفی شوند.
اگر به خواهم یک جمع بندی از نقد خودم بکنم نمایش زیبا و دلپذیر است. نویسنده و بازیگران به خوبی نقش ها را آفریدند . به علت ملموس بودن تم نمایش تمام بازیگران به راحتی موفق شدند اجراهای خوبی بکنند نکته منفی طراحی پوستر نمایش است که البته من به آن نمره ردی نمی دهم فقط از نمره کامل برایش کم می کنم.
این نمایش دلپذیر و موزیکال را دیدنش را به همه توصیه می کنم .
چه جالب ، من نظر شما رو بعد از نوشتن یادداشت خودم خواندم و برام جالب بود این همه تشابه در زاویه دید و برداشت مشترک، امیدوارم همیشه تئاترهای خوب ببینید
۲۸ بهمن ۱۴۰۲
محمد کارآمد
چه جالب ، من نظر شما رو بعد از نوشتن یادداشت خودم خواندم و برام جالب بود این همه تشابه در زاویه دید و برداشت مشترک، امیدوارم همیشه تئاترهای خوب ببینید
دلیلش اینه که شما سرمایه گذاری و من تو کار صنعت
۲۸ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید